Pepco
Pepco

Sierpień będzie bardzo intensywnym miesiącem, jeśli chodzi o rozwój sieci sklepów Pepco w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie firma posiada ponad 700 sklepów i planuje aż 18 nowych otwarć w pięciu krajach.

Rozwój sieci sklepów

Na razie właściciel sieci dyskontowej informuje o 14 otwarciach, które przewiduje w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i Rumunii.

W Polsce sieć sklepów powiększy się o pięć lokalizacji: Kolno, Jabłonka, Grójec (zmiana lokalizacji) – nowy adres: CH Dekada, CH Marcredo w Opinogórze Górnej oraz Ruda Śląska.

W Czechach powstaną trzy sklepy Pepco: Tachov( Sokolovská), Karviná (Nádražní), Říčany (Nová), a na Słowacji dwa: Dolný Kubín (Aleja Slobody), Pezinok (Šenkvická cesta).

Na Węgrzech przewidziano w sierpniu tylko jedno otwarcie, w CH Polus w Budapeszcie. Natomiast w Rumunii ruszą trzy nowe sklepy sieci Pepco: Bistrita (CH Winmart), Cluj (Napoca Auchan) oraz w CH Militari w Bukareszcie

Marka dyskontowa

Pepco, to międzynarodowa sieć dyskontów, która dynamicznie się rozwija w Polsce, Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Obecnie firma zarządza siecią sklepów dyskontowych złożoną z ponad 600 punktów sprzedaży. Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA.

Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów.

Podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition sieć Pepco otrzymała nagrodę SCF Discount Retailer of the Year 2015.