Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych
Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych

W trakcie VI edycji Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych zebrano aż 292 000 złotych. Pozyskane środki zostały przekazane Fundacji Dzieciom – „Zdążyć z Pomocą”.

W czwartek, 30 lipca, firmy z sektora nieruchomości komercyjnych zmierzyły się ze sobą w dorocznym Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych, organizowanym przez firmę doradczą JLL. W trakcie wydarzenia padł szereg rekordów – najwięcej drużyn – 40, najwięcej uczestników – ok. 1500 osób i najwięcej zebranych środków – 292 000 zł. Czek na taką kwotę z rąk dyrektora zarządzającego JLL w Polsce – Tomasza Trzósło odebrali przedstawiciele Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” – Stanisław Kowalski (prezes zarządu) i Małgorzata Altewęgier (członek zarządu) oraz Pola Dalba (dyrektor Ośrodka Rehabilitacji Biomicus).

– VI Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych zakończył się wielkim sukcesem i ustanowił kolejne rekordy. W imprezie wzięło udział ok. 1 500 osób, w tym 280 zawodników. Co najważniejsze, wspólnie udało nam się zebrać 292 000 złotych, o ponad 100 000 więcej niż rok temu. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom Turnieju – zawodnikom, kibicom, sponsorom i partnerom za współpracę, zaangażowanie, wsparcie i sportowe emocje. Do zobaczenia na VII edycji – skomentował Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce.

Pierwsze miejsce w Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej wywalczyła agencja doradcza DTZ, kolejne na podium były MLP Group i Panattoni Europe. W zawodach wzięło udział aż 40 drużyn reprezentujących deweloperów, inwestorów, firmy doradcze, kancelarie prawne, banki i firmy budowlane. Zagrały: Adgar Poland, Balmain Asset Management, Berlin Hyp, Bird&Bird, BNP Paribas Real Estate, Capital Park, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, Deloitte, Dentons, DTZ, Echo Investment, ECI, Ghelamco, HB Reavis, Heitman, ING Real Estate, JLL, Knight Frank, MLP Group, Multi Development Poland, NAI Estate Fellows, Neinver, Nuvalu, Panattoni Europe, Peakside Capital, Polski Holding Nieruchomości S.A., Prologis, PZU Inwestycje, Rossmann, Savills, SEGRO, Skanska, Torus, TriGranit wraz z TPA Horwath, Unibail-Rodamco, White Star Real Estate, Valad oraz Xcity Investment.

Patronat honorowy nad turniejem objął Polski Związek Piłki Siatkowej.

Sponsorami VI Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych były: AXI Immo, Berlin Hyp, Bike2BOX, Copy General, GOART Pracownia Reklamy, Gravitan, House of Tudor, La Playa Music Bar, Marina Nawigator, Medicover, Przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia, Prime Property Marketing, Stewart Title Limited, Tara HR Consulting oraz Vege Polska.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły magazyn Shopping Center Poland oraz portal Retailnet.pl.