Zielone Arkady zyskują kolejne marki

Zielone Arkady w Bydgoszczy

Zielone Arkady w Bydgoszczy

ECE Projektmanagement, deweloper i zarządzający centrum Zielone Arkady w Bydgoszczy podpisał kolejne umowy na wynajem powierzchni handlowej w bydgoskiej galerii. Czterdziestu jeden nowych najemców zajmie łącznie ponad 6,5 tys. mkw. powierzchni obiektu.

Jeden z największych lokali wynajmie C&A – salon o powierzchni 1,6 tys. mkw. Stopień komercjalizacji galerii Zielone Arkady niedługo przekroczy 90%.
Bydgoskie centrum Zielone Arkady cieszy się ogromnym zainteresowaniem najemców, reprezentujących całe spektrum branż handlowo-usługowych. Dzięki podpisanym umowom jego portfolio powiększy się jeszcze o przedstawicieli branży sportowo-modowej, wnętrzarskiej, elektronicznej i gastronomicznej.

W galerii znajdzie się także specjalna oferta dla klientów poszukujących produktów z wyższej półki. Do grona marek premium, takich jak Liu Jo dołączą salony: Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi i Lacoste.

Sektor modowy wzmocnią cenione polskie i zagraniczne marki: C&A, Monnari, nowy brand z grupy LPP, AGGI, Essenza di Stile, Jacqueline Riu, Levi’s, Collins Jeans, Inglot, Wittchen, Gatta oraz Coccodrillo, Original Marines i Peekaboo dla dzieci. Doskonałym uzupełnieniem będzie oferta branży jubilerskiej. Dzięki podpisanym właśnie umowom w galerii pojawią się salony: Yes, Bijou Brigitte, Jubiler Julita.

Miłośnicy sportu ucieszą się zapewne z wiadomości, że wśród marek oferujących odzież i artykuły sportowe znajdą się tak popularne brandy jak Vans i Intersport. Pełny asortyment tego ostatniego najemcy będzie dostępny w przestrzennym 2 salonie o powierzchni blisko 760 mkw. Ofertę obuwniczą galerii uzupełnią produkty w salonach Clarks.

Szeroką gamę produktów dla domu, w tym wnętrzarskich i dekoracyjnych będzie można nabyć w sklepach pod szyldem: English Home, Eurofirany, Home & You, House& More oraz Mensa Home.
ECE Projektmanagement, deweloper i zarządzający centrum Zielone Arkady w Bydgoszczy zadbał także o klientów poszukujących najnowocześniejszych technologii. Wraz z otwarciem galerii ruszą salony iSpot, Samsung i Sferis. Będzie można uzyskać w nich także specjalistyczną pomoc przy wyborze odpowiedniego sprzętu i akcesoriów.

Oprócz oferty handlowej, w Zielonych Arkadach rośnie też strefa usługowa i gastronomiczna. Do najemców dołączyły takie firmy jak: Bank Millennium, Nc+, AB Foto, Rainbow Tours. Nowymi najemcami sektora gastronomicznego są restauracje i kawiarnie, których menu zadowoli zarówno miłośników kuchni europejskiej, jak też smaków z innych zakątków świat: Asia Hung, Burger Strefa, KFC, The Moon, Carte d’Or.

Reklama

Galeria Jurajska