Budynek marketu Polomarket

 

Sieć supermarketów Polomarket przeżywa dynamiczny rozwój. Do końca 2015 r. może otworzyć nawet 20 nowych sklepów.

Polska sieć w fazie rozwoju

– Planujemy przede wszystkim rozwój organiczny  w regionach, w których już działamy, stopniowo je poszerzając. Powodzenie sklepu determinowane jest przez jego lokalizację, zatem  głęboko analizujemy i dobrze przygotowujemy się do podjęcia decyzji o każdej kolejnej nowej placówce. – powiedział portalowi Retailnet.pl Tomasz Waligórski, prezes Polomarketu.

5 sierpnia miało miejsce otwarcie kolejnego supermarketu Polomarket. Jest on zlokalizowany w nowo wybudowanym budynku wolnostojącym, którego powierzchnia przekracza 500 mkw. Do budynku przynależy 80 miejsc parkingowych. Obiekt jest dostosowany do osób niepełnosprawnych i rodziców z wózkami, jak również został wyposażony w klimatyzację. W połowie lipca w Gdańsku również miało miejsce otwarcie supermarketu, przynależącego do sieci.

Strategia rozwoju Polomarket zakłada inwestowanie w nowe nieruchomości, jak również dzierżawę lub przebudowę istniejących obiektów. Szczególnym zainteresowaniem spółki Polomarket cieszą się  tereny osiedlowe, centra miast i grunty wiejskie. Supermarkety Polomarket są zlokalizowane na terenie całego kraju. Pod ich znakiem funkcjonują zarówno obiekty wolnostojące, jak i sklepy samoobsługowe w centrach handlowych. Średnia powierzchnia Polomarketu przekracza 500 mkw. Ponadto spółka dysponuje własnymi powierzchniami handlowymi, które wynajmuje pod działalność sprzedażową lub usługową. Z tego typu oferty najmu chętnie korzystają sklepy odzieżowe, kioski, apteki oraz inne placówki, którym zależy na bezpośrednim sąsiedztwie supermarketu.

POLOmarket-dzial-miesny-680x383

Świeże produkty w rozsądnej cenie

Polomarket od obecny w Polsce od 1997 roku. Udziałów w sieci nie posiadają żadni zagraniczni inwestorzy, natomiast sama sieć znajduje się w rękach kilku właścicieli. Marka utrzymała się na rynku mimo zagranicznej konkurencji i w dalszym ciągu stawia na polski kapitał. Miesięcznie supermarkety Polomarket szczycą się blisko 9 milionami odwiedzających. Rokrocznie w sieci przybywa kilkadziesiąt nowych sklepów wielobranżowych, działających pod szyldem Polomarket. Spółka zatrudnia ok. 7,1 tys. osób.

Oferta produktowa i cenowa poszczególnych supermarketów podlega regionalizacji. Ponieważ jest dostosowana do uwarunkowań lokalnych, klienci Polomarket mogą cieszyć się zakupami w przystępnej cenie. Asortyment sklepów obejmuje szeroki wachlarz świeżego pieczywa, nabiałów, owoców, warzyw i mięs.