Inditex wybiera Magnolia Park

Magnolia Park

Magnolia Park

Kontynuacja współpracy i zapowiedź uruchomienia nowych sklepów – to efekt podpisanej właśnie umowy pomiędzy zarządcą Magnolia Park i jedną z największych grup handlowych na świecie – Inditex.

Więcej marek z Grupy Inditex

Inditex skupia osiem marek, które działają w ponad 6,7 tys. sklepach, zlokalizowanych w najlepszych punktach handlowych w 88 krajach świata. W Magnolia Park działają Bershka, Pull&Bear, Oysho, Zara oraz Stradivarius. Dzięki znakomitej współpracy oraz bardzo dobrym wynikom, grupa Inditex zdecydowała się na powiększenie salonu Zara i relokację Oysho do większego lokalu, a także na wprowadzenie swoich dwóch kolejnych marek – Zara Home oraz Massimo Dutti. Łączna powierzchnia najmu (GLA) wszystkich salonów grupy Inditex wyniesie ponad 4,1 mkw.

– Cieszymy się z kontynuacji współpracy z grupą Inditex. Nowa umowa potwierdza ogromny potencjał, jaki posiada nasza wrocławska galeria, a także zainteresowanie najemców otwarciem swoich sklepów właśnie tutaj – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

Massimo Dutti to marka oferująca odzież, obuwie oraz dodatki. Cieszy się trzydziestoletnią obecnością na pięciu kontynentach. W Magnolia Park sklep będzie dysponował powierzchnią 640 mkw.

Z kolei Zara Home oferuje akcesoria do wyposażenia wnętrz. Klienci znajdą tutaj dodatki do dekoracji m.in. kuchni i jadalni, sypialni czy łazienki. Oferta skierowana jest do osób ceniących styl, piękno, wysoką jakość i oryginalność. Salon tej marki w Magnolia Park będzie liczył 450 mkw. Co więcej, zgodnie z podpisanymi umowami swoje powierzchnie zwiększą inne marki Inditexu – sklepy Zara i Oysho. Dla klientów oznacza to szerszy wybór produktów oraz wygodniejsze zakupy.

Obiekt po rozbudowie

Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park zauważa, że pozyskanie nowych i silnych marek stało się możliwe dzięki rozbudowie galerii handlowej: – Koncentrujemy się na tym, by zapewnić najbardziej różnorodną i kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Otwarcie nowej części pozwoliło nam umocnić się na pozycji regionalnego lidera – mówi.

Od marca, kiedy zakończyła się główna faza rozbudowy Magnolia Park, obiekt liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) z 250 sklepami, punktami usługowymi, kawiarniami i restauracjami. W ofercie największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku znalazły się sklepy, których w regionie, a często i w Polsce, do tej pory nie było. To m.in. LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Crocs czy Super Dry.

Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3,5 tys. miejsc parkingowych

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016