Galeria Jurajska w Częstochowie
Galeria Jurajska w Częstochowie

Galeria Jurajska znacznie poszerza swoją ofertę w segmencie elektroniki. Do grona najemców dołączył właśnie sklep X-KOM

Drugi sklep X-KOM w Częstochowie

Galeria Jurajska kontynuuje rozwój portfolio swoich najemców. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy w centrum handlowym przybyło już czterech nowych najemców. Teraz do tego grona dołącza X-KOM, czyli sklep ze sprzętem elektronicznym. To już piąty salon z tego typu ofertą w Galerii Jurajskiej i jeden z największych w tym segmencie ofertowym.

W nowym salonie na powierzchni ponad 170 mkw. można znaleźć setki produktów elektronicznych najbardziej znanych producentów, w tym m.in. notebooki, ultrabooki, tablety, desktopy, akcesoria, urządzenia wielofunkcyjne, podzespoły komputerowe, aparaty fotograficzne, oprogramowania i monitory. To drugi salon X-KOM w Częstochowie.

Pojawienie się X-KOM znacznie poszerza ofertę sprzętu elektronicznego, jaki dostępny jest pod dachem Galerii Jurajskiej. Dziś na tego typu ofertę składają się salony: RTV Euro AGD, iDream, Komputronik oraz Sony Center, a także operatorzy komórkowi m.in. Play, Plus, T-Mobile i TP SA/Orange

Elektronika przyciąga

– Dzięki X-KOM nasi klienci zyskują dostęp do kilkuset produktów elektronicznych największych, światowych marek. Sklep staje się magnesem dla klientów, którzy od galerii handlowej oczekują także tego typu szerokiej oferty – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

A tych przybywa. Z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej wynika, że co czwarty klient (27%) robi tu zakupy m.in. ze względu na ofertę sprzętu elektronicznego. Sklepy te należą także do najchętniej odwiedzanych, zajmując w rankingu 3 miejsce – czytamy w badaniach.

– Obecność X-KOM jest efektem realizowanej od ponad roku strategii dywersyfikacji najemców, poprzez, którą staramy się przyciągnąć do centrum firmy i marki wzbogacające wybrane segmenty naszej oferty. Takie działania przynoszą wymierne korzyści. Od początku roku notujemy systematyczny wzrost liczby odwiedzin. Motorem dla nich jest m.in. rozwijająca się oferta centrum – dodaje Katarzyna Korpak.