Nowe salony Ochnik na modowej mapie

Salon Ochnik w Gemini Park (Tarnów)

Marka, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska, jeszcze w tym roku otworzy 2 nowe salony – we Wrocławiu (CH Bielany) i w Bydgoszczy (CH Zielone Arkady).

Jak dowiedział się portal Retailnet.pl, powierzchnia salonu w Zielonych Arkadach wyniesie ok. 125 mkw., a w CH Bielany – ok. 155 metrów kw. Ochnik nie tylko rozbudowuje sieć salonów stacjonarnych, ale także powiększa powierzchnię istniejących sklepów. Działania te wpisują się w strategię rozwoju firmy.

Szybki rozwój sieci Ochnik

– Do końca 2015 roku planujemy otworzyć jeszcze dwa nowe salony: we Wrocławiu i w Bydgoszczy. Dodatkowo kilka już istniejących sklepów w najbliższym czasie czeka przebudowa związana z przeniesieniem ich na większą powierzchnię. Działania te obejmą m.in. salony w CH Focus Mall w Bydgoszczy i w CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz dwa sklepy outletowe: Factory Ursus w Warszawie i Factory Wrocław – zapowiedział Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.

W tym roku otarcie miały już 4 nowe salony. W marcu sprzedaż stacjonarna zaczęła być prowadzona w CH Atrium Copernicus w Toruniu oraz w CH Ogrody w Elblągu. W kwietniu marka zadebiutowała w nowo otwartych centrach handlowych: w Outlet Center w Białymstoku oraz w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze. Sprzedaż została także rozpoczęta w CH Gemini Park w Tarnowie, na rzecz którego właściciel marki zrezygnował z najmu w Galerii Tarnovia.

– Analizując naszą niespełna półroczną obecność w Gemini Park, możemy śmiało powiedzieć, że przeniesienie salonu Ochnik do tego obiektu było bardzo dobrym posunięciem. Dzięki dużo większej powierzchni salon zyskał możliwość oferowania klientom pełnego asortymentu marki i znacznie lepszej ekspozycji naszych produktów. Jesteśmy zadowoleni zarówno z wysokiej odpowiedzalności, jak i wyników sprzedaży, które okazały się wyższe niż zakładaliśmy – podsumował decyzję o przeprowadzce Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.

Marka polskich gwiazd

Ochnik jest firmą z 25-letnią tradycją – producentem polskiej odzieży, obuwia, galanterii skórzanej i dodatków. Kreacje marki Ochnik noszą takie celebrytki, jak Anna Wendzikowska, Agnieszka Popielewicz, Anita Sokołowksa czy Kinga Rusin. W 2014 r. ambasadorką marki została Małgorzata Kożuchowska (Hanna Mostowiak  z „M jak miłość”). Ostatnio znana aktorka wzięła udział w sesji zdjęciowej, promującej kolekcję jesień–zima 2015/2016, która trafi do salonów sprzedaży pod koniec wakacji. Sklepy realizują programy lojalnościowe (Klub Klienta Ochnik) i rabatowe.

Polska marka prowadzi aktywną sprzedaż we wszystkich województwach Polski. Przeszło 80 salonów firmowych Ochnik zlokalizowanych jest w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, obejmujących centra handlowe. Oprócz regularnych salonów, odzież marki Ochnik dostępna jest także w outletach. Przedsiębiorstwo prowadzi również sprzedaży B2B i udostępnia swoje produkty w e-sklepie. Ze swoją ofertą trafia zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych oraz korporacyjnych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016