Premiera By Insomnia w Factory Ursus

Factory Ursus rozbudowa

By Insomnia – wyróżniająca się polska marka mody kobiecej debiutuje 8 sierpnia w warszawskim centrum outlet Factory Ursus.

Nowy salon projektantek Natalii Pstrokońskiej i Marleny Niestryjewskiej jest czwartym sklepem wyprzedażowym w sieci centrów outlet Factory. Wszystkie produkty By Insomnia dostępne będą w cenach obniżonych od 30% do 70% w stosunku do tych w regularnej sprzedaży. Nowy salon zajmuje powierzchnię 60 m2.

By Insomnia

„Jakość pamięta się dłużej niż cenę.” To motto projektantek tej marki. Tkaniny, produkowane w krótkich, dedykowanych partiach, pochodzą wyłącznie od polskich, renomowanych producentów. By Insomnia to proste modele spodni, T-shirtów, sukienek i spódnic. W tych ubraniach komfortowo, ale równocześnie stylowo czują się zarówno młode dziewczyny jak i dojrzałe, aktywne kobiety. Każda kolejna kolekcja przynosi nowe modele, natomiast te najbardziej przebojowe wznawiane są w nowej kolorystyce.

Rozbudowa pierwszego centrum outlet w Polsce zakończy się jesienią tego roku.

Rozbudowa Factory

Tymczasem dobiega końca trwająca od czerwca 2013 roku rozbudowa centrum outlet Factory Ursus. Prace zaawansowane są już w blisko 90%. Oprócz nowej części, modernizowane są również dotychczasowe przestrzenie centrum.

W rozbudowanym Factory Ursus otwartych zostanie prawie 110 sklepów i lokali usługowych. To będą nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Vero Moda, Liu Jo, Mustang), outdoorowe (Elbrus), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk, oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Sfinks. Factory Ursus zyska dodatkowe 6 tysięcy m² oraz nowe parkingi podziemny i naziemny , stając się największym centrum outlet w Warszawie z powierzchnią handlową liczącą prawie 20 000 m².

Reklama

Galeria Jurajska