dhl parcel

Od sierpnia klienci biznesowi mają możliwość skorzystania z usługi DHL Parcel Return International.

Jest to usługa przede wszystkim dla sprzedawcy, którego klient chce dokonać zwrotu towaru z wybranych krajów Unii Europejskiej. Zapewnia jednolity standard, kontrolę kosztów i bezpieczeństwo transakcji.

Zakres usług logistycznych

„Handel internetowy jest kołem zamachowym całej logistyki, ponieważ bardzo mocno wpływa na różne przestrzenie łańcucha dostaw. DHL Parcel działa w odcinku dostawy do klienta końcowego. Jest to najbardziej dynamicznie zmieniająca się przestrzeń w zakresie usług logistycznych, ponieważ musimy bardzo szybko i elastycznie podchodzić do potrzeb klienta. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszych usług dla klientów biznesowych o zwroty paczek z krajów Unii Europejskiej do Polski. To kolejny krok pozwalający naszym Klientom – właścicielom sklepów internetowych na dotarcie do szerszej ilości odbiorców ich produktów, nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach europejskich.”– mówi Dyrektor Zarządzający DHL Parcel, Igor Caban.

DHL Easy Return

Dzięki dostępowi do portalu DHL Easy Return, klient ma możliwość zwrotu przesyłki z krajów Unii Europejskiej do Polski, a także śledzenia jej przy pomocy jednego narzędzia. Nadawca zwrotu otrzymuje również dostęp do ponad 90 000 punktów nadania w sieci placówek pocztowych w Unii Europejskiej.

Paczki wysyłane za pośrednictwem usługi DHL Parcel Return International są ubezpieczone do kwoty 500 euro, a przewidywany czas dostarczenia wynosi od 3 dni roboczych.

DHL jest światowym liderem w branży logistycznej i „firmą logistyczną dla całego świata”. Firma DHL wykorzystuje swoją wiedzę w dziedzinie międzynarodowych przesyłek ekspresowych, frachtu lotniczego i morskiego, transportu drogowego i kolejowego, logistyki kontraktowej oraz międzynarodowych usług pocztowych na rzecz swoich klientów.

Ogólnoświatowa sieć, w skład której wchodzi ponad 220 krajów i terytoriów oraz około 285,000 pracowników na całym świecie, oferuje klientom najwyższej jakości usługi i znajomość lokalnych warunków, co pozwala jej sprostać wymaganiom związanym z łańcuchem dostaw. Kierownictwo i pracownicy firmy DHL mają świadomość odpowiedzialności społecznej związanej z działaniem na rzecz ochrony środowiska, zarządzaniem kryzysowym i edukacją.