Coccodrillo
Coccodrillo

W lipcu przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 25% rok do roku. Przychody ze sprzedaży internetowej, właściciela marki Coccodrillo, wzrosły aż o 108 proc.

Tylko w lipcu, polskie sklepy z sieci Coccodrillo, sprzedały towary za 10,48 mln zł, co oznacza wzrost o 25% w skali roku. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły o 21% i wyniosły 67,07 mln zł.

W przypadku sprzedaży internetowej widać już efekt wdrożenia nowej wersji sklepu internetowego coccodrillo.eu. W lipcu wartość sprzedaży w kanale e-commerce w Polsce wyniosła 0,54 mln zł i była o 108% wyższa od zanotowanej przed rokiem. Od początku roku, CDRL zanotowało w tym kanale 3,18 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 2,79 mln zł przed rokiem.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października 2014 r. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.