Szwedzi wybierają gdyńską Rivierę

riviera mayland

Centrum Riviera odwiedza coraz większa liczba polskich i zagranicznych turystów. Jest to efekt intensywnych działań prowadzonych na rynku skandynawskim, ale też bardzo dobrze odbieranych akcji promocyjnych na lokalnych plażach.

Rosnącej liczbie odwiedzin służy obecność Riviery w przewodnikach turystycznych, dodawanych do polskich i szwedzkich gazet lub rozdawanych na promach i w hotelach.

Działania Centrum są szczególnie ważne w sezonie letnim, kiedy w Gdyni wyjątkowo łatwo usłyszeć języki obce. Do portu Gdynia zawijają liczne statki wycieczkowe, stale rośnie popularność regularnych połączeń promowych z krajami skandynawskimi. Goście z północy, zwłaszcza Szwedzi, chętnie całymi rodzinami aktywnie zwiedzają Trójmiasto, a także, co najważniejsze dla Riviery, robią zakupy, odwiedzają restauracje i korzystają z usług.

– Cieszymy się, że nasza oferta interesuje zagranicznych klientów, którzy tak licznie odwiedzają Centrum. Dzięki przemyślanym działaniom promocyjnym, turyści dowiadują się o nas jeszcze przed rozpoczęciem urlopu lub podczas podróży. Liczba odwiedzin wskazuje, że promocja na rynku skandynawskim przynosi efekty i na pewno będziemy kontynuować ją w przyszłości. Jesteśmy przekonani, iż zainteresowanie naszym Centrum ze strony Skandynawów nie spadnie po zakończeniu wakacji, wszystko wskazuje na to, iż Riviera trafiła już do świadomości naszych zamorskich sąsiadów – mówi Marek Ciszewski – dyrektor centrum.

Zgodnie z informacjami napływającymi od Stena Line, tylko w ostatnim roku, liczba szwedzkich pasażerów wzrosła o 20 procent, a coraz więcej Szwedów korzysta z promów, żeby wpaść do Trójmiasta na weekend. Jest to ważny argument za wprowadzeniem na linii Gdynia-Karlskrona kolejnego promu, który jeszcze bardziej ułatwi turystom odwiedzenie Polski.

Dzięki prowadzonym inwestycjom, atrakcyjność krótkich wypadów do Gdyni wzrośnie jeszcze bardziej w ciągu kilku najbliższych lat. Jednym z kluczowych czynników będzie tu ukończenie nowego terminala promowego, umiejscowionego znacznie bliżej centrum. Nowe położenie ułatwi turystom dotarcie do interesujących ich obiektów oraz pozwoli odzyskać czas tracony na dojazd do obecnego terminala.

Najbliższe lata zapowiadają się naprawdę korzystnie dla właścicieli sklepów oraz lokal gastronomicznych w Centrum Riviera.

Reklama

Galeria Jurajska