Bardzo dobre wyniki NoVa Park za pierwsze półrocze 2015

Centrum NoVa Park

Centrum NoVa Park

Pierwsze półrocze 2015 roku było bardzo udane dla CH NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, zarządzanego przez firmę Apsys Polska SA. Wzrosty obrotów najemców i frekwencji odpowiednio o 15% oraz 9% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku świadczą o silnej pozycji NoVa Park jako lidera na rynku centrów handlowych w regionie.

Pierwsze półrocze 2015 roku w NoVa Park to czas podpisywania nowych umów najmu oraz inwestycji.

Szersza oferta

Do grona najemców NoVa Park dołączyło pięć nowych marek – Ziaja, Fryzjerek, Kubenz, Echo Fashion oraz nieobecny dotąd na rynku lokalnym sklep Tchibo, zajmując łączną powierzchnię blisko 380 mkw. Dodatkowo właściciel obiektu, firma Futureal, sfinansował prace związane z wykonaniem przejścia dla pieszych przy centrum, tym samym zrealizowana inwestycja podniosła poziom bezpieczeństwa przechodniów w okolicy NoVa Park.

– Cieszę się, że NoVa Park od początku swojej działalności stale notuje wzrosty zarówno frekwencji, jak i obrotów. Jesteśmy dzięki temu atrakcyjnym miejscem dla potencjalnych najemców, często tych nieobecnych dotąd na rynku lokalnym – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.

Działania marketingowe

Bardzo dobre wyniki za pierwsze półrocze to także zasługa realizacji licznych działań marketingowych. Przez sześć miesięcy NoVa Park zorganizował wiele akcji prosprzedażowych, eventy rodzinne oraz wydarzenia z aspektem charytatywnym. Warto w szczególności wspomnieć o projekcie „Dni Gorzowa” i Miasteczku Kosmicznej Mocy, w czasie którego frekwencja wzrosła aż o 70% w stosunku do analogicznego weekendu w tym samym miesiącu. Dodatkowo, w pierwszym półroczu NoVa Park przedłużył współpracę z najsilniejszą w regionie marką, klubem sportowym Stal Gorzów. Podobnie jak w 2014 roku, NoVa Park jest elitarnym sponsorem Stali Gorzów oraz wyłącznym patronem sektora rodzinnego na stadionie Stali Gorzów. Sukcesem pierwszego półrocza jest także znalezienie się w gronie finalistów konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Wspieranie frekwencji w centrum”.

– NoVa Park to nie tylko centrum handlowe, w którym można zrobić udane zakupy, ale przede wszystkim miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom poszukującym ciekawych form spędzania czasu wolnego. Potwierdzeniem tego jest bogaty kalendarz działań marketingowych, który sprawił, że klienci chętnie zaglądali do NoVa Park – dodała Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

NoVa Park

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.Kruk czy Bershka.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska SA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016