Alma otwiera sklep w formacie convenience we franczyzie

Delikatesy-Alma-interior

Spółka Alma Market, właściciel krakowskiej sieci delikatesów spożywczych Alma, wprowadza na rynek Alma Smart – swój pierwszy sklep w formacie convenience w systemie franczyzowym.

Lokal o powierzchni ok. 450 mkw. zlokalizowany jest w Galerii Bocheńskiej. Sklep został otwarty 14 sierpnia. Bogaty asortyment sklepu obejmuje takie produkty spożywcze, jak świeże ryby, sery, zdrowa żywność typu bio, eko i organic, a także lokalne wyroby z Małopolski. Tradycyjnie już ofertę Almy uzupełni żywność importowana z zagranicy i firmowana własną marką.

Zasady współpracy franczyzowej

Po stronie franczyzobiorcy pozostają koszty zatowarowania i wyposażenia sklepu oraz remonty. Kwota inwestycji została ustalona indywidualnie, przy uwzględnieniu opłaty wstępnej i miesięcznej, której wysokość będzie uzależniona od sprzedaży i wypracowanych przez sklep progów obrotowych.

O spółce Alma Market

Delikatesy Alma oferują wysokiej jakości produkty spożywcze, w tym 3 tys. artykułów, pochodzących z własnego importu i dostępnych wyłącznie w sieci sklepów. Produkty można nabyć w punktach stacjonarnych lub online, w delikatesach internetowych Alma 24.  Udziały w delikatesach należą do notowanej na giełdzie spółki Alma Market, właściciela takich podmiotów, jak Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska SA, Alma Development sp. z o.o., Paradise Group sp. z o.o. Z danych, zamieszczony na stronie spółki wynika, że głównymi akcjonariuszami spółki są Jerzy Mazgaj (28,51 proc. udziałów), Ipopema 2 Fizan (17,22 proc.), OFE PZU (14,61 proc.) oraz Pioneer FIO (7,21 proc.).

Od 2007 r. na rynku jest obecna należąca do spółki sieć produktów spożywczych z segmentu premium, Krakowski Kredens. W 2011 r. Alma Market wprowadziła na rynek spożywczy kolejną markę, której logotypem są firmowane produkty żywnościowe i naczynia porcelanowe, Food & Joy. Ponadto Alma Market posiada spółkę zależną, specjalizującą się w inwestowaniu w nieruchomości, Alma Development . Portfolio Alma Market uzupełnia 7 spółek celowych oraz 46,5 proc.  udziałów w spółce Krakchemia, która jest sprzedawcą i dystrybutorem artykułów chemicznych. W 2007 r. akcje Krakchemii zostały wprowadzone do obrotu giełdowego.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska