Carrefour rusza z pierwszym outletem w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Carrefour przy współpracy z White Star Real Estate oraz JLL przygotowuje otwarcie pierwszego centrum outletowego w Bydgoszczy. Metropolitan Outlet Bydgoszcz, który w pierwszej fazie zaoferuje ponad 11,5 tys. mkw. GLA, powstanie z rozbudowy i remodelingu istniejącego centrum handlowego zlokalizowanego przy Al. Jana Pawła II. Proces komercjalizacji nowego obiektu już się rozpoczął. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.

Pierwszy outlet w Bydgoszczy

Outlet powstanie w miejscu obecnej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II, położonej blisko lotniska i kluczowych dróg wylotowych z miasta. W ofercie znajdzie się ponad 60 markowych sklepów i punktów outletowych. Głównym operatorem spożywczym nowego centrum pozostanie hipermarket Carrefour. Za komercjalizację nowego obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza JLL.

– Celem długoterminowej strategii inwestycyjnej Carrefour w Polsce jest zwiększenie wartości posiadanych aktywów oraz zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej. Rozpoczęcie projektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz to kolejna z naszych inwestycji w rozbudowę, remodeling i rekomercjalizację istniejących obiektów handlowych, w celu zwiększenia ich atrakcyjności na rynku oraz odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów oraz najemców – mówi Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Jak pokazują raporty branżowe, projekty outletowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem polskich konsumentów. Mimo to, do chwili obecnej mieszkańcy województwa kujawsko-pomorskiego nie mieli możliwości zrobienia zakupów w tego typu centrum. Tym samym nowy projekt Carrefour dobrze wpisuje się w zapotrzebowanie lokalnego rynku.

60 sklepów w ofercie

– Analizując liczbę mieszkańców Bydgoszczy oraz ich siłę nabywczą, która kształtuje się na poziomie 6,599 euro na mieszkańca na rok (wg GFK Polonia) i jest wyższa od średniej krajowej wynoszącej 6170 euro, przebudowa istniejącego centrum na outlet to dobra decyzja. Carrefour jest jednym z tych uważnych i doświadczonych deweloperów, który dokładnie bada rynek, analizuje preferencje zakupowe mieszkańców. Carrefour zarządza również swoimi sklepami w dużych centrach outletowych, m.in. w Gdańsku, Wrocławiu czy Białymstoku. Obecność tej marki będzie z pewnością świadczyć również o sile i stabilności projektu. W naszej ocenie otwarcie Metropolitan Outlet Bydgoszcz doskonale wpisze się nie tylko w potrzeby mieszkańców Bydgoszczy, ale również i innych miast tego regionu, takich jak Toruń, Grudziądz czy Inowrocław – mówi Edyta Potera, dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

Carrefour oraz JLL rozpoczęły już proces komercjalizacji Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Otwarcie nowego centrum po przebudowie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.

Carrefour i JLL będą wystawcami podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015. Swoją ofertę zaprezentują przy stoiskach 4.9 i 6.4

Reklama

Galeria Jurajska