lpp

Grupa LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, sukcesywnie rozszerza sprzedaż online w Europie.

“W III kwartale 2015 roku uruchomimy sklep online marki Reserved na Słowacji, a pod koniec roku również na Węgrzech” – poinformował nas Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP.

“Nasza strategia polega na tym, że najpierw otwieramy sklepy online marki Reserved, a następnie sukcesywnie dodajemy nasze kolejne marki. Tak będzie również w przypadku rynku rumuńskiego, bułgarskiego, chorwackiego oraz krajów bałtyckich, gdzie sprzedaż online ruszy w 2016 roku” – dodaje Przemysław Lutkiewicz.

ROSNĄCE PRZYCHODY Z E-COMMERCE

Władze Grupy LPP nie ukrywają, że wzmocnienie strategii e-commerce jest ważnym elementem rozwoju całej firmy. Na razie sprzedaż internetowa stanowi ok. 1,4% przychodów grupy (te wyniosły w 2014 roku aż 4,7 mld złotych).

Z drugiej strony sprzedaż online Grupy LPP rośnie bardzo dynamicznie. W I połowie 2015 roku wzrosła ona aż o 24% w stosunku do tego samego okresu roku 2014 i wyniosła ponad 35 mln złotych.

EUROPEJSKA EKSPANSJA E-SKLEPÓW

Pierwszy sklep internetowy Grupa LPP uruchomiła w Polsce w 2013 roku. Był to sklep marki Reserved. Obecnie w internecie można już kupić produkty wszystkich 5 marek należących do LPP: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Zagraniczną ekspansję internetową spółka rozpoczęła w 2014 roku otwierając e-sklep Reserved w Niemczech. Następnie uruchomiła także sprzedaż internetową w Czechach.

RESPONSYWNY DESIGN

Sklep Reserved działa na platformie Magento Enterprise. Funkcjonuje ona w trybie multi-site i napędza również sklepy innych marek LPP. Sklep został stworzony w technologii RWD tak, aby wyświetlał się poprawnie na urządzeniach mobilnych.

Miesięcznie sklep Reserved odwiedza ok. 1,2 mln unikalnych użytkowników, a liczba odsłon sięga 26 mln. Sklep może pochwalić się również liczbą 330 tys. zarejestrowanych klientów.

LPP jest firmą od 2001 roku notowaną na GPW w Warszawie. Od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w  Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, siecią ponad 1500 salonów na 3 kontynentach (przede wszystkim w Europie), tworząc miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy oraz w Szanghaju i Dhace.

Współpraca Wojciech Wojnowski.