Malta na finiszu rekomercjalizacji

Galeria Malta

Galeria Malta

Galeria Malta, jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce, przechodzi proces rekomercjalizacji. Działające od 6 lat centrum należy do firmy Neinver, wystawcy tegorocznej edycji Shopping Center Forum 2015 Fall Edition.

– Galeria Malta ma obecnie 98 procent skomercjalizowanej powierzchni handlowej, a to dla naszych klientów oznacza bardzo atrakcyjną ofertę marek z różnych segmentów. Podpisaliśmy szereg kontraktów długoterminowych również z markami premium, jak Lacoste, Marco Polo czy Gant – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

W ostatnim czasie do grona najemców obiektu dołączyły także m.in. takie marki jak Cortland (marka oferująca produkty Apple), marka odzieżowa Gant, Phenome&Bynamesakke czy firma optyczna Oko.

– Najemcy decydują się na przedłużanie umów, bo jak wynika z najnowszych badań „ARC Rynek i Opinia” wśród mieszkańców Poznania, Galeria Malta jest obecnie najbardziej lubianym i najchętniej odwiedzanym centrum handlowym w mieście – dodaje dyrektor Malty.

Malta to trzykondygnacyjny kompleks który ma 162 tys. mkw. całkowitej powierzchni. W Galerii Malta powstało 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe kino Multikino, liczne kawiarnie i restauracje. Galeria mieści się przy ul. Maltańskiej 1, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty. Jest położona w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum Poznania.

Neinver zaprezentuje Maltę oraz inne swoje projekty przy stoisku 5.8 podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016