Piotr i Paweł: 15 nowych supermarketów do końca 2015 roku

supermarket piotr i pawel1

19 sierpnia 2015 roku nastąpiło otwarcie 120. supermarketu sieci Piotr i Paweł. Nowy sklep pojawił się w wielofunkcyjnym centrum handlowo-usługowo-biurowym Royal Wilanów w Warszawie. Do końca roku polska sieć planuje otworzyć jeszcze 15 supermarketów.

Powierzchnia nowego sklepu Piotr i Paweł wynosi 1358 mkw. Nowy sklep Piotr i otwarty został w formule 5 Gwarancji, gwarantując klientom: dostępność produktów na półce, świeżość asortymentu, sprawność obsługi przy kasach, niskie ceny, zgodność cen na półce i na paragonie. Co oznacza, że jeśli klient zgłosi obsłudze sklepu naruszenie którejś z tych gwarancji, otrzyma kupon zapewniający 15 proc. rabatu na jednorazowe zakupy.

Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów, która w bieżącym roku obchodzi swoje 25- lecie funkcjonowania.

Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie 120 sklepów w 61 polskich miastach z asortymentem sięgającym 15 tys. pozycji. Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2.035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc. W 2015 sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając do końca roku jeszcze 15 placówek .

Royal Wilanów to wysokiej jakości budynek biurowy klasy A, usytuowany w sercu Wilanowa, w prestiżowym sąsiedztwie zabytkowego zespołu parków i ogrodów królewskich Pałacu Wilanowskiego, osiedli mieszkaniowych Miasteczka Wilanów oraz nowo powstającego fragmentu dzielnicy z przyszłym ratuszem i galerią handlową. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi ok. 6 tys. mkw. Royal Wilanów to zarówno przyjazna przestrzeń biurowa dla przyszłych najemców, lokale handlowe i usługowe dla okolicznych mieszkańców, jak i otwarte, ogólnodostępne place i dziedzińce.

Reklama

Galeria Jurajska