Ponad 200 marek na SCF 2015 Fall Edition

SCF 2015 Fall Edition

SCF 2015 Fall Edition

Zara, H&M, Reserved, TK Maxx, Deichmann, McDonald’s – to tylko niektóre z brandów, których przedstawiciele będą obecni na SCF 2015 Fall Edition.

Na trzy tygodnie przed Forum zarejestrowanych jest już ponad 200 sieci handlowych. Codziennie kolejni najemcy decydują się na dołączenie do grona uczestników SCF 2015, by zaprezentować właścicielom i zarządcom centrów handlowych swoją strategię rozwoju i wyszukać odpowiednie lokalizacje dla swoich sklepów.

– Spodziewamy się pobić ubiegłoroczny rekord 330 brandów. To oznacza, że Shopping Center Forum 2015 będzie najważniejszym wydarzeniem na rynku retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Radosław Rybiński dyrektor zarządzający SCF.

Wśród uczestników reprezentujących polskie i zagraniczne sieci handlowe są prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy, a przede wszystkim osoby odpowiedzialne za ekspansję marek m.in. H&M, COS, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho, Massimo Dutti, Zara Home, , Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, C&A, Lasocki, Boti, Butik, Venezia, Kolporter, Ryłko, Piotr i Paweł, Pure Health and Fitness, Quiosque, Reporter Young, Rtv Euro Agd, Sephora, Smyk, McDonald’s, Media Expert, Coccodrillo, Costa Coffee, CCC, Yes, Subway, New Look, Szachownica, Martes Sport, Lancerto, Time Trend, Tobaya, Próchni, KFC,k, Rege Age, Freezme, Takko, Decathlon, Bajkowy Labirynt, Sizeer, Symbiosis, Timberland, 50Style, Umbro, CityFit, Rossmann, ESmokingWorld, Lee, Wrangler, The North Face, Vans, Protec, Reef, JanSport i Eastpak, Selene Materace, Toys R Us, Monnari, Fitness Platinium, KIK, Jysk, Lavard, Bialcon, Lara Fabio, Greenpoint, FunPark, Kantor, Dom Czekolad, Itaka, Aldik, Manicure Express, Ziaja, Express Kuchnia Marche, Sunloox, Loox Galeria Optyki, Alma Market, Krakowski Kredens, Douglas, American Eagle Outfitters, The Body Shop, MAC, Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, Victoria’s Secret i Bath & Body Works, Sizeer, Symbiosis, Timberland, 50Style, Umbro, Kazar, 4F, 4 Faces, Bartek, Big Star, Bricomarche, Intermarche, Citi Sport, Giacomo Conti, GoSport, Jean Louis David, Lovely Look, Jula, Komfort, Komputronik Leclerc, Mango, McFit, Media Markt, Saturn, Orsay, Pimkie,Tape a l’oeil, New Yorker, Paris Optique, Peek & Cloppenburg, Empik, Solar, Sports Direct, Superpharm, Tatuum, Tchibo, TK Maxx, Top Secret, Triumph, Triumph, Unisono, Vistula, Wólczanka, W.Kruk, Deni Cler, Wojas, Dairy Queen, Pepco, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Virgin, 1 Minute, The Flame, Bread & Co., Hubiz oraz kawiarnie empik cafe , Mezzo di Pasta, Aelia Duty Free, Aelia Beauty, Emmanuel Berg, Fashion store Pizza Hut, Burger King i Starbucks.

Na Forum najemcy będą mogli zapoznać się ze stu kilkudziesięcioma centrami handlowymi (istniejącymi, realizowanymi i modernizowanymi). Swoją ofertę przedstawi 60 wystawców, w tym deweloperzy i firmy świadczące usługi dla branży retail.

Forum rozpocznie się 15 września 2015 roku w Warszawie o godz. 19 wieczorną imprezą Welcome Mixer. Partnerem Welcome Mixer jest łódzkie centrum handlowo-rozrywkowe Sukcesja, radomska Galeria Słoneczna i Impel Market Company. Z kolei wyłącznym partnerem After Party, które odbędzie się po pierwszym dniu Forum czyli 16 września 2015 w warszawskim klubie Miłość przy ul. Kredytowej 9 jest Galeria Echo Katowice.

Szczegółowe informacje o SCF, plan wystawy, program, listę uczestników i wystawców oraz aktualności można śledzić na stronie shoppingcenterforum.com

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016