Factory Ursus ruszy 16 września 2015

Factory Ursus

Factory Ursus

Factory Ursus, centrum wyprzedażowe należąca do Neinver, po rozbudowie zaoferuje ponad 100 sklepów marek polskich i międzynarodowych oraz 850 miejsc parkingowych.

– Factory Ursus będzie największym centrum outlet w Warszawie. Z dotychczasowych 13,7 tys. mkw. zwiększyło swoją powierzchnię handlową do prawie 20 tys. mkw., a to dało możliwość wprowadzenia nowych marek i zwiększenia powierzchni popularnych sklepów – podkreśla Piotr Rębacz, dyrektor centrum.

6 tys. GLA więcej

Od 16 września 2015 roku dla klientów Factory dostępne będzie ponad 6 tys. dodatkowej przestrzeni handlowej, dwukrotnie większa liczba miejsc dla samochodów na parkingach podziemnym i naziemnym (850 miejsc) oraz nowoczesne wnętrza.

W nowej części centrum outlet dominować będzie naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie outletu zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe będą lepiej widoczne.

W rozbudowanym obiekcie działać będzie ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein) .

Centra Factory

Dojazd do centrum Factory Ursus jest dzisiaj o wiele łatwiejszy, dzięki przebudowie ulic w samej dzielnicy oraz połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy.

Przypomnijmy, Factory Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 84,5 tys. mkw. powierzchni, centra Factory gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych. Na polskim rynku centra obecne są od 2002 roku, kiedy Neinver otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – Factory Warszawa Ursus, rozbudowywane obecnie o kolejne 6 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Neinver zaprezentuje swoje projekty przy stoisku 5.8 podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016