Galeria Glogovia: postępuje budowa i komercjalizacja

Galeria Glogovia

Galeria Glogovia

Grupa Saller, inwestor Galerii Glogovia, konsekwentnie realizuje swój projekt. Budowa jest już na zaawansowanym etapie. Postępuje także proces komercjalizacji obiektu.

Na ukończeniu jest montaż paneli od frontu, poszycie dachu zamontowane jest na ponad 80 proc. powierzchni budynku. Zewnętrzne instalacje wod.-kan. są gotowe. Wykonawca Galerii Glogovia – konsorcjum Mostostal Zabrze oraz KZ Tarnowskie Góry – rozpoczęły prace wewnątrz obiektu, które umożliwią przekazanie pierwszych lokali jeszcze we wrześniu tego roku. To wysokie tempo prac budowlanych podyktowane jest terminem otwarcia Galerii Glogovia, które to inwestor zaplanował na marzec 2016.

Proces komercjalizacji

W ślad za pracami budowlanymi postępuje proces komercjalizacji Glogovii. Do dotychczasowych kluczowych dla projektu najemców, tj. supermarketu spożywczego Piotr i Paweł, grupy LPP ze swoimi markami Reserved, Cropp, House oraz Sinsay, i kinem Cinema 3D (powiększonym w między czasie o jedną, piątą salę kinową), dołączyły tak znane marki jak apteka Ziko, drogeria Rossmann, sklep sportowy Martes Sport, oraz nowy koncept modowy Seastar Blue. Wszystkie te firmy otworzą w Glogovii swoje sklepy w najnowszym koncepcie.

Jednocześnie trwają zaawansowane prace nad kolejnymi umowami najmu z kolejnymi 25 najemcami. Wśród nich są zarówno znane międzynarodowe sieci, jak i lokalni polscy najemcy. Do końca września, czyli na ok. 6 miesięcy przed planowanym otwarciem, poziom komercjalizacji powinien przekroczyć 75 proc. powierzchni najmu.

Galeria Glogovia będzie dla Grupy Saller w 2016 roku największym zrealizowanym projektem, który przyczyni się do dalszego rozwoju w Polsce. Dzięki Glogovii firma przekroczy barierę 200 tys. metrów kwadratowych w kraju oraz ponad 1 miliona 275 tys. metrów kwadratowych w Europie.

Glogovia jest obecnie największym, ale nie jedynym projektem. Równolegle firma pracuje nad projektami rozbudowy swoich obiektów w Żorach, Tarnowskich Górach, Wałbrzychu, Brzegu, Sulechowie i Toruniu. Nie zapomnijmy również o planowanej rozbudowie Galerii Ostrovia, która ma nastąpić w 2017 roku. W planach jest też kilka nowych mniejszych i większych projektów, jak np. Oława, w której planowana jest budowa parku handlowego o powierzchni ok. 8 tys. mkw. Do tego dochodzą jeszcze lokalizacje nabyte przez Grupę Saller na etapie projektu. Łącznie jest to już 39 obiektów, znajdujących się w posiadaniu Grupy Saller.

W przeciwieństwie do klasycznych funduszy Grupa Saller jest firmą rodzinną, która buduje swoje portfolio nieruchomości komercyjnych. Grupa Saller sama zarządza swoimi obiektami. Jako firma rodzinna o bardzo płaskiej strukturze zarządzania cechujemy się prostą i szybką realizacją i nieskomplikowanym podejściem do każdego tematu. Długofalowe, pozytywne relacje z lokalną społecznością danej lokalizacji są podstawą do udanych i bezpiecznych inwestycji.

– Bardzo ważna jest też dla nas przez lata wypracowana współpraca z deweloperami i innymi inwestorami, którzy przygotowują dla nas kolejne parki, centra i inne obiekty handlowe. Angażujemy się w inwestycje na każdym etapie ich realizacji. Wspomagamy naszych partnerów już na etapie przygotowania danej inwestycji poprzez jej zaprojektowanie i komercjalizację aż do momentu jej zakończenia i nabycia przez naszą firmę – mówi dla Retailnet Jacek Zagrabski, pełnomocnik zarządu Grupy Saller.

Obecność Grupy Saller na SCF 2015

Dynamiczny rozwój firmy możliwy jest tylko dzięki profesjonalnej kadrze, która systematycznie się powiększa. Spowodowało to konieczność budowy nowej siedziby centrali Grupy Saller w Weimarze, która docelowo pomieści do 400 pracowników. Jej uroczyste otwarcie nastąpiło 12 czerwca br.

– W związku z dalszym intensywnym rozwojem firmy, nadal poszukujemy możliwości nabycia zarówno wybudowanych i wynajętych już obiektów, jak i gruntów i projektów na każdym etapie realizacji. Nie boimy się również inwestycji wymagających korekty, zmian lub remontu. Tego typu nieruchomości stanowią dla nas wyzwanie, które bardzo chętnie podejmujemy. Otwarci jesteśmy na wszelkiego rodzaju współpracę bez ograniczeń dotyczących powierzchni czy wielkości miasta, w którym dana inwestycja się znajduje. Zapraszamy zatem bardzo serdecznie deweloperów oraz właścicieli obiektów do współpracy. Wszystkich zainteresowanych współpracą zapraszamy na nasze stoisko 4.8 na Shopping Center Forum – podsumowuje Jacek Zagrabski.

Wnętrze Galerii Glogovia

Wnętrze Galerii Glogovia

Budowa Galerii Glogovia

Budowa Galerii Glogovia

Reklama

Galeria Jurajska