Salon Vistula w Millenium Hall

Millenium Hall

Millenium Hall

W Centrum Kulturalno-Handlowym w Millenium Hall w Rzeszowie 5 września w zostanie otwarty salon marki Vistula. Salon o powierzchni 79,45 metrów kwadratowych zlokalizowany jest na poziomie 0.

Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce, synonim najwyższej jakości i naturalny wybór dla mężczyzn ceniących elegancję. Właścicielem marki jest firma Vistua Group SA.

Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe w Polsce południowo-wschodniej. W sposób kompleksowy łączy w sobie funkcję handlową, rozrywkową i kulturalną. Powierzchnia Centrum to ponad 56 tys. mkw. (GLA), na której klienci mogą znaleźć 250 sklepów najmodniejszych marek. Główni najemcy to: marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, H&M, marki grupy LPP (Reserved, Cropp Town, Mohito, House, Sinsay), Mango, Max Mara, Guess, Kazar, Sephora, Toys”R”Us, Multikino, Piotr i Paweł, Stowarzyszenie „Siemacha”, Pure Jatomi Fitness, Media Expert, Centrum Medyczne Lux Med. Na terenie Centrum znajduje się nowoczesny klub muzyczny LUKR. Sercem Millenium Hall jest skwer z fontanną multimedialną, na którym w sezonie wiosenno-letnim znajduje się strefa relaksu i rozrywki, w zimie natomiast funkcjonuje lodowisko.

Millenium Hall to także przestrzeń kultury i rozrywki, gdzie można m.in. przeżyć niezapomniany koncert polskich i światowych gwiazd lub odwiedzić wystawę popularnych artystów. Millenium Hall chętnie angażuje się w życie społeczne, wspierając inicjatywy edukacyjne i akcje charytatywne.
W skład kompleksu wchodzi również hotel Hilton Garden Inn.

Reklama

Galeria Jurajska