Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych
Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych

Pierwszym z nich będzie Galeria Morena w Gdańsku, która po kompleksowej rozbudowie zaoferuje 80 sklepów, w tym kino, nowoczesny plac zabaw dla dzieci oraz fitness klub. Drugim z projektów będzie realizowane przez przy współpracy z White Star Real Estate oraz firmą JLL, pierwsze centrum outletowe w Bydgoszczy – Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Bydgoskie centrum wyprzedażowe będzie miało ponad 11,5 tys. mkw. powierzchni GLA. Trzecim z projektów będzie zaplanowana na ten rok rozbudowa i modernizacja galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.

– Centra handlowe Carrefour to obecnie ponad 230 tys. mkw. GLA. Inwestycje w ich remodeling są jednym z głównych priorytetów inwestycyjnych naszej spółki na najbliższe lata. Dlatego Carrefour już trzeci rok z rzędu bierze aktywny udział w targach Shopping Center Forum. Jestem przekonany, że targi nie tylko pozwolą nam zaprezentować najemcom nasze najlepsze projekty, ale także budować wizerunek poważnego i doświadczonego inwestora i dewelopera, z którym warto nawiązać współpracę – mówi dla Retailnet Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Carrefour zaprezentuje swoje projekty przy stoisku 4.9 Shopping Center Forum 2015 Fall Edition. Forum odbędzie się w dniach 16-17 września 2015 w Warszawie.