Eyelab: we wrześniu debiut nowej sieci salonów optycznych

Eyelab

Na początku września 2015 roku zadebiutuje w Polsce sieć punktów optycznych Eyelab. Pierwsze stoiska pod szyldem marki zostaną uruchomione w Lublinie, Pile oraz w Warszawie.

– Planujemy rozwijać sieć w najlepszych galeriach handlowych na terenie całego kraju. Interesują nas głównie miasta mające powyżej 100 tys. mieszkańców. Nowe placówki będą miały format wysp handlowych o powierzchni 12 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Rafał Pierzgała, Brand Manager Eyelab odpowiedzialny za ekspansję sieci.

Eyelab to nowo powstała sieć punktów optycznych. Model biznesowy brand’u opiera się na idei wysp sprzedażowych, które będą sytuowane w przestrzeni centrów handlowych. W ofercie Eyelab znajdują się wysokiej jakości okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne, a także soczewki kontaktowe oraz artykuły służące do pielęgnacji i ochrony przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Wśród marek dostępnych w szerokim asortymencie sieci, znaleźć można serie takich producentów, jak Ray Ban, Michael Kors, Vouge czy Belutti.

– Chcielibyśmy, aby ciekawy asortyment i profesjonalna obsługa stały się naszym wyróżnikiem na tle konkurencji. Wierzymy, że oferując naszym klientom produkt ściśle dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań, staniemy się jedną z wiodących firm w branży optycznej – podkreśla Rafał Pierzgała.

Pierwszy punkt sieci Eyelab zostanie otwarty 2 września w Lublinie, na terenie CH Atrium Felicity. W kolejnym tygodniu dołączy do niego punkt zlokalizowany w galerii Vivo Piła.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska