Centrum Zakupów
Centrum Zakupów

Pod koniec sierpnia 2015 roku do grona najemców Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny dołączył sklep marki Butik oferujący odzież damską oraz akcesoria modowe. Będzie to 107. lokal tej marki w Polsce i 10. w woj. śląskim. Powierzchnia salonu to 400 mkw.

– Centrum Zakupów w Czerwionce – Leszczynach to, obok produktów codziennego użytku, spożywczych, elektroniki, oferta mody i akcesoriów dla całej rodziny, a więc dla różnych grup wiekowych. Salon marki Butik bardzo dobrze wpisuje się w ten format, rozszerzając ofertę adresowaną do nastolatek i młodych kobiet – mówi Dorota Beltrani, Asset & Leasing Director w Grupie Napollo, która jest właścicielem obiektu.

Tenant mix w Centrum Zakupów

– Dzięki odpowiedniemu tenant-mix oraz lokalizacji w centrum miasta, CZ Czerwionka-Leszczyny stało się nie tylko miejscem codziennych zakupów blisko domu, ale również zakupów weekendowych, dla całej rodziny – podkreśla Dorota Beltrani.

Butik to polska firma odzieżowa, która od 2001 roku oferuje odzież typu sport & casual, przeznaczoną dla nastolatek i młodych kobiet. Firma Butik posiada obecnie ponad 100 salonów stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny ma powierzchnię blisko 3 tys. mkw. Wśród najemców znajdują się m.in.: Rossmann, Media Expert, Pepco i KiK. Miasto i gmina Czerwionka-Leszczyny położne są w południowo-zachodniej części województwa śląskiego, ok. 40 km od Katowic, w bezpośrednim sąsiedztwie Rybnika.

Grupa Napollo na Forum

Inwestorem Centrum Zakupów jest Grupa Napollo. Grupa jest inwestorem i deweloperem obiektów handlowych i mieszkaniowych na terenie całego kraju. Jest właścicielem centrum handlowego Galeria Renova w Warszawie, w którym działają m.in. Cosmedica, Rossmann, Empik, C&A, KiK, Pepco, CCC i RTV Euro AGD, Jatomi Pure Fitness, Egurrola Dance Studio. Firma rozwija w całym kraju format Centrum Zakupów, czyli obiektów handlowych typu convenience centre, których celem jest dostarczanie klientom usług i produktów codziennego użytku blisko ich domu.

Grupa Napollo jest wystawcą Shopping Center Forum 2015 Fall Edition. Swoje projekty zaprezentuje przy stoisku 1.6