Lanĉerto planuje kolejne otwarcia salonów

ciapala lancerto

Do końca roku rozpocznie działalność pięć salonów w najnowszym koncepcie marki specjalizującej się w męskiej odzieży premium. Dzięki temu sieć dystrybucji Lanĉerto obejmie trzy nowe miasta.

Pierwszym punktem na mapie nowych lokalizacji będzie otwarty 5 września salon w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Lokal o powierzchni ponad 90 mkw. znajdzie się na pierwszym piętrze centrum handlowego w bliskim sąsiedztwie konkurencyjnych marek z segmentu premium. W tym samym miesiącu działalność zainauguruje salon w Galerii Veneda w Łomży, gdzie marka nie była dotychczas obecna.

Rozwój sieci

– Jesteśmy przekonani, że ponad 100-metrowy koncept, zlokalizowany w jednym z największych obiektów handlowych regionu przyczyni się do większej rozpoznawalności marki Lanĉerto. Cieszymy się, że mieszkańcy Łomży będą mogli poznać wysoką jakość naszej obsługi i staranność wykonania ubrań – mówi Tomasz Ciąpała, Wiceprezes Zarządu Lancerto SA.

W połowie października marka uruchomi nowy punkt w Centrum Handlowo-Usługowym Nowy Rynek w Jeleniej Górze. Salon będzie dysponował powierzchnią ponad 111 mkw. i będzie pierwszym sklepem Lanĉerto w tym mieście. Zaś na początku listopada marka zainauguruje działalność w Bydgoszczy, klienci będą mogli dokonać zakupów w Galerii Zielone Arkady. Lokal o metrażu ponad 112 mkw. znajdzie się na I piętrze obiektu. Na czwarty kwartał tego roku zaplanowano otwarcie sklepu w Silesia City Center, jednym z największych obiektów handlowych w kraju.

Dzięki nowym inauguracjom, portfolio Lanĉerto na koniec 2015 roku obejmie 37 sklepów własnych w 31 miastach. Całkowita powierzchnia salonów urośnie do 4,2 tys. mkw. Oprócz pięciu nowych lokalizacji Lanĉerto od początku roku otworzyło dwa salony sprzedaży, a kolejne dwa zmodernizowało, w związku z tym w 2015 roku marka zanotuje ponad 20–proc. wzrost liczby lokali, co daje najlepszy wynik w historii jej działalności.

Plany ekspansji

– Nie spoczywamy na laurach i cały czas planujemy rozwój sieci. Mogę zdradzić, że na zaawansowanym etapie są rozmowy z czterema kolejnymi podmiotami. Docelowo w 2016 roku chcemy otworzyć sześć nowych sklepów i zmodernizować cztery istniejące. Szacujemy, że na polskim rynku, w perspektywie najbliższych lat możemy osiągnąć poziom 60 sklepów własnych ale nie wykluczamy także ekspansji zagranicznej – dodał Tomasz Ciąpała.

Salon Lancerto zaaranżowany przez Forbis

Salon Lancerto zaaranżowany przez Forbis

Rozwój marki to nie tylko praca nad jakością punktów, podnoszenie standardów obsługi i kolejne otwarcia, ale również nowoczesne standardy wyposażenia. Dlatego Lanĉerto konsekwentnie wdraża nowy koncept wizualny dla całej sieci, w którym dominują: skóra, drewno i wystrój w niebieskiej oraz pomarańczowej kolorystyce.

Reklama

Galeria Jurajska