Komfort szuka nowych lokalizacji i zmienia wystrój sklepów

Salon Komfort

Salon Komfort

Sieć sklepów Komfort wprowadza nowe zasady współpracy franczyzowej. W nowym systemie sieć bierze na siebie ok. ¾ wartości inwestycji, a partnerów biznesowych poszukuje w miastach już powyżej 20 tys. mieszkańców. Spółka opracowała też nowy wystrój nowo otwieranych sklepów.

Ostatnie miesiące to czas intensywnego rozwoju sieci Komfort. Marka konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży, ale również odświeża wizerunek, którego podstawowym wyznacznikiem jest nowy koncept sklepów. Nowo otwierane salony wyróżnia dopracowana oferta oraz nowoczesny wystrój i udogodnienia dla klientów, takie jak ekrany multimedialne, stanowiska edukacyjne czy komfortowa Strefa Obsługi.

Nowy wystrój lokali

W podobny sposób będą również aranżowane lokale nowych partnerów franczyzowych sieci. Zgodnie z nowymi zasadami Komfort bierze na siebie wykonanie projektu, wyposażenie sklepu (ekspozytory, meble, kasa fiskalna, monitor dotykowy), zatowarowanie oraz wstępne szkolenie sprzedażowe. Partnerzy będą również korzystać ze wsparcia reklamowego (reklama lokalna i ogólnopolska), systemu ratalnego, a także pobierać prowizję od sprzedaży internetowej.

– Tak jak dotychczas oferujemy naszym partnerom franczyzowym mocną i doskonale rozpoznawalną markę, która jest absolutnym liderem w swojej kategorii. To co się zmienia, to nowa jakość wystroju wnętrza oraz przede wszystkim nasze jeszcze większe zaangażowanie w organizację punktu sprzedaży – mówi Michał Stemplewski, odpowiedzialny za rozwój franczyzy w Sklepy Komfort S.A.

Wkład franczyzobiorcy wynosi kilkadziesiąt tysięcy złotych, co stanowi tylko część wartości inwestycji. Resztę finansuje sieć, która stawia jednak dodatkowe wymagania.

Poszukiwane nowe lokale

– Szukamy partnerów z dużych i średnich miast (powyżej 20 tys. mieszkańców), z dobrze zlokalizowanymi lokalami – najlepiej własnymi, o powierzchni minimum 250 mkw. Atutem będzie również doświadczenie zawodowe, zbieżne z profilem naszej działalności: sprzedaż, obsługa klienta czy prace wykończeniowe – dodaje Michał Stemplewski.

Sklepy Komfort S.A. to ogólnopolska sieć sklepów detalicznych oferujących pełen zakres pokryć podłogowych. Obecnie sieć posiada ponad 100 sklepów, z czego 20 działa w systemie franczyzowym.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska