Ewelina Balicka, Impel Market
Ewelina Balicka, Impel Market "Company"

W 2012 roku powstała spółka Impel Market „Company”, specjalizującą się w sprzątaniu obiektów wielkopowierzchniowych. O usługach spółki i udziale w Shopping Center Forum redakcja Retailnet rozmawia z Eweliną Balicką, dyrektorem handlowym Impel Market „Company”.

Dlaczego zapadła decyzja o powołaniu spółki Impel Market „Company” w Grupie Impel?

Branża handlowa jest bardzo wymagającym segmentem. Klienci, odwiedzający obiekty handlowe, oceniają nie tylko towary, jakie można nabyć, czy atmosferę, w jakiej dokonuje się zakupów, ale przede wszystkim infrastrukturę obiektu, w tym panujące w nim porządek i czystość oraz stan terenów zielonych znajdujących się w sąsiedztwie galerii. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown z kwietnia 2015 wynika, że hipermarkety i supermarkety to najczęściej odwiedzane przez badanych miejsca publiczne (niemal 3/4 badanych). Jako firma świadcząca usługi z zakresu utrzymania czystości dbamy o powierzchnię całego obiektu handlowego i jego otoczenia. By świadczyć usługi efektywnie i uzyskiwać oczekiwane przez klientów rezultaty, nie wystarczy sama znajomość środków chemicznych czy maszyn. Konieczne jest posiadanie odpowiednich technologii i know-how, po to, by wiedzieć, jak najlepiej zadbać o dany obiekt. Niezbędne jest również dobre rozpoznanie potrzeb klienta, dla którego jesteśmy zarówno partnerem, jak i gospodarzem obiektu. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta decyduje w dużej mierze o sukcesie, który rozumiemy jako zadowolenie naszego klienta i odwiedzających jego centrum handlowe osób. Jako spółka wyspecjalizowana w obsłudze branży handlowej bardzo dobrze rozumiemy potrzeby i potrafimy na nie odpowiednio zareagować, co przyczynia się do zadowolenia z realizowanej usługi. Obsługujemy ponad 1,5 tys. obiektów handlowych i wiemy, które miejsca są dla nich newralgiczne, które wymagają stałej obsługi serwisowej, na co zwrócić szczególną uwagę. Nie musimy się tego uczyć – mamy wypracowane standardy działania, które pozwalają nam elastycznie i skutecznie reagować na indywidualne wymagania właścicieli czy zarządzających danym obiektem. Proponujemy szereg innowacyjnych rozwiązań indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta. Należą do nich m.in.: system stałego monitorowania jakości wykonywanych usług, możliwość zgłoszenia potrzeb wykonania usługi z dnia na dzień.

Impel Market Company jest partnerem Welcome Mixer, wydarzenia rozpoczynającego Shopping Center Forum. Forum jest dobrą okazją do zaprezentowania potencjalnym klientom Państwa oferty. Jakich potencjalnych partnerów chcą Państwo pozyskać na Forum?

Nasze usługi chcielibyśmy zaproponować klientom zarządzającym obiektami handlowymi, zarówno galeriami handlowym, jak i sieciami sklepów. Dlatego też jesteśmy uczestnikiem Shopping Center Forum – jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych poświęconego tak ważnemu dla nas sektorowi retail. Naszym głównym celem jest zaprezentowanie spółki Impel Market „Company”, która wdraża rozwiązania w zakresie usług czystościowych. W naszej działalności wykorzystujemy nowoczesne technologie oraz najnowsze rozwiązania informatyczne. W dzisiejszej dobie bardzo ważne jest zarządzanie informacją i szybka reakcja na pojawiające się okoliczności. Dzięki opracowanym standardom możemy działać sprawnie i realizować cele ściśle we współpracy z naszymi partnerami. Wierzymy, że tylko taka współpraca przekłada się na korzyści finansowe i oczywiście odpowiednią jakość.

Co Państwa wyróżnia wśród dostawców usług porządkowych w tej tak wymagającej branży, jaką są powierzchnie handlowe?

Przede wszystkim wykonujemy kompleksowe usługi porządkowe – od stałego serwisu po skomplikowane usługi specjalistyczne. Nasze usługi dostosowujemy do specyficznych, różnorodnych i unikalnych potrzeb klientów. Posiadane sprzęty, stosowana technologia, niezbędne zezwolenia i zasoby pozwalają na sprawne reagowanie na pojawiające się okoliczności. Naszą przewagą jest mobilność i organizacja pracy. Co warte podkreślenia, realizujemy na rzecz naszych klientów usługi w jednolitym, wypracowanym z klientem, standardzie. Oznacza to, że usługa o określonych parametrach realizowana jest we wszystkich obiektach klienta. To ważny aspekt, ponieważ w ten sposób pomagamy budować i utrwalać określony wizerunek klienta. Obiekt handlowy działa jak organizm – jeżeli jeden z elementów przestaje funkcjonować, to cały organizm jest chory. Dlatego też jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, aby na bieżąco reagować na pojawiające się sytuacje. Wykonujemy usługi doczyszczania dla sieci sklepów za pomocą grup mobilnych, takich jak: cykliczne usługi doczyszczania, mycie lad chłodniczych, boksów kasowych, przeszkleń, elewacji, mycie i dezynfekcja wózków zakupowych, mycie plafonów. Wykonujemy usługi doczyszczania dla sieci sklepów za pomocą grup mobilnych, takich jak: cykliczne usługi doczyszczania, mycie lad chłodniczych, boksów kasowych, przeszkleń, elewacji, mycie i dezynfekcja wózków zakupowych, mycie plafonów. W swojej ofercie posiadamy obsługę terenów zewnętrznych, w zakresie koszenia i pielęgnacji zieleni, zamiatania parkingów, odśnieżania terenów zewnętrznych w okresie zimowym. Dużą wagę przykładamy do stałego procesu monitorowania jakości. W tym celu realizujemy cykliczne badania jakościowe, które pokazują nam poziom realizowanych usług.

Na co chcą zwrócić Państwo uwagę podczas Forum?

Istotne jest, aby wybierając partnera biznesowego szukać firmy, które mają doświadczenie i sprawdzone rozwiązania. Takim partnerem jest Impel Market „Company”. Stabilność i zaufanie do partnera biznesowego będą w przyszłości jednym z istotniejszych elementów decydujących o współpracy.