LPP SA podsumowuje wyniki za sierpień 2015

Salon Reserved

Salon Reserved

Zarząd LPP SA informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 430 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2014 roku o około 2 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 53 proc. i była o ok. 6 p.p. niższa od marży zrealizowanej w sierpniu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2015 roku wyniosła 3.166 mln zł. Przychody te były wyższe o 7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec sierpnia wyniosła ok. 780 tys. mkw. i była większa o 15 proc. od powierzchni handlowej na koniec sierpnia ubiegłego roku.

Przypomnijmy, w pierwszych dwóch kwartałach 2015 roku spółka LPP SA, właściciel pięciu popularnych marek odzieżowych (Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay), wypracowała 2,3 mld zł przychodów ze sprzedaży, osiągając 100 mln złotych zysku netto. Spółka kontynuowała ekspansję zagraniczną, otwierając m.in. pierwsze salony Reserved w Egipcie, Kuwejcie i Katarze oraz trzy kolejne salony w Niemczech. Do końca roku sklepy Reserved będą obecne już w 17 krajach.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016