Outlet Białystok
Outlet Białystok

Międzynarodowa sieć handlowa Jysk otworzyła powiększony sklep w nowej lokalizacji na terenie Outlet Białystok. Lokal o powierzchni ok. 1,2 tys. mkw. został oddany do dyspozycji klientów 28 sierpnia 2015 roku.

– Modernizacja i relokacja marketu Jysk w Outlet Białystok spowoduje, że będziemy mieli możliwość lepszej ekspozycji naszego asortymentu. Nowe, przestronne i odświeżone wnętrze wraz z dużą częścią terenu zewnętrznego umożliwi nam wygodniejszą prezentację m.in. mebli ogrodowych. W poprzednim lokalu wejście do nas prowadziło tylko z pasażu handlowego, a w nowym pomieszczeniu będziemy dysponować wejściem bezpośrednio z parkingu, co z pewnością ułatwi dostęp klientom zmotoryzowanym, jak i poprawi ogólną widoczność naszego sklepu na tle pozostałej oferty. Mamy nadzieję, że poczynione zmiany spowodują, że klienci będą nas odwiedzali jeszcze częściej i chętniej niż miało to miejsce do tej pory – mówi Jacek Wasilewski, dyrektor ds. rozwoju i zarządzania obiektami Jysk.

Powiększenie i otwarcie nowej powierzchni marketu Jysk zostało podyktowane także rosnącymi obrotami najemcy, jak również zwiększoną odwiedzalnością obiektu.

Swój pierwszy sklep w Polsce Jysk otworzył w 2000 roku na terenie Gdańska. W ofercie sieci znajdują się artykuły gospodarstwa domowego oraz meble i akcesoria do wyposażenia domu, biura oraz ogrodu. Firma zajmuje się również sprzedażą firan, żaluzji, przyborów do szycia, toreb podróżnych, a także namiotów.

Outlet Białystok działa na Podlasiu od grudnia ubiegłego roku; zlokalizowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch popularnych przejść granicznych z Białorusią – w Kuźnicy i Bobrownikach. Dzięki swojej lokalizacji oraz salonach znanych marek modowych prowadzonych w formule outletowej blisko jedną trzecią klientów tego centrum stanowią właśnie mieszkańcy Białorusi. Latem ruszyły prace przy rozbudowie obiektu, którego nowa część zostanie otwarta dla klientów już w drugiej połowie października. W zmodernizowanym budynku na dodatkowej przestrzeni znajdą się sklepy z odzieżą damską oraz obuwiem i galanterią, jak również salon jubilerski oraz lokal z wyposażeniem wnętrz. Jego obecna powierzchnia GLA to ok. 13 tys. mkw., a po rozbudowie będzie wynosiła ponad 15 tys. mkw. W skład tenant mix wchodzą takie sklepy takie jak: Adidas, Tom Tailor, Big Star, Italian Fashion, Ecco, Reebok, Diverse, 50 Style, Regatta, Puma czy Mustang. Za komercjalizację obiektu odpowiada spółka BOIG Property Consulting.

W najbliższym zasięgu Outletu Białystok znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 min. jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów przygranicznych. Ofertę outletową obiektu uzupełnia obecność regularnych sklepów m.in.: Carrefour, Jysk, Rossmann, CCC, a także liczne punkty usługowe.