Superdry w Magnolia Park

Superdry

Superdry

Superdry otworzył w Magnolia Park swój pierwszy na Dolnym Śląsku salon. To jedna z najbardziej wyczekiwanych przez klientów marek modowych. W najbliższych tygodniach w największej galerii handlowej w regionie pojawią się kolejne sklepy i restauracje.

Otwarty w piątek w Magnolia Park salon odzieżowy Superdry ma do dyspozycji 250 mkw. Dla klientów oznacza to wygodne zakupy i duży wybór kurtek, swetrów, torebek, spodni, czy T-shirtów, które umiejętnie łączą azjatycki styl z najlepszą brytyjską klasyką i motywami amerykańskimi. Produkty Syperdry dostępne są na całym świecie, sklep w Magnolia Park jest drugim salonem tej marki w Polsce.

Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland zauważa, że przy doborze marek kluczowe są globalne trendy i potrzeby klientów: – Superdry idealnie uzupełnia naszą ofertę modową. Zarówno kładąca nacisk na modny ubiór kobieta, jak i poszukujący najwyższej jakości mężczyzna odnajdzie w salonie to, czego potrzebuje. Sprawdzone marki, które pojawiają się w Magnolia Park, są nie tylko popularne i lubiane, ale przede wszystkim są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów – mówi.

Nowe sklepy to kolejne w ostatnim czasie poszerzenie oferty Magnolia Park po rozbudowie galerii handlowej. W marcu klienci otrzymali dostęp do kilkudziesięciu nowych marek, a do końca roku planowane są dalsze premiery. Najbliższe miesiące upłyną pod znakiem dalszego poszerzania oferty restauracyjnej. Do już istniejących lokali dołączą: Burger King, Pizza Hut Express, meksykański Mr Chilly, a także restauracje orientalne – Sevi Oriental oraz Guty Food.

Obecnie największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 tys. mkw. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3,5 tys. miejsc parkingowych.

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. W styczniu otwarto centrum Jatomi Fitness. 19 marca udostępniono nową część Magnolia Park z nowymi sklepami, m.in. pierwsze na Dolnym Śląsku salony LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs i Samsung Brand Store oraz restauracjami i salą zabaw dla dzieci.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland sp. z o.o.

Reklama

Galeria Jurajska