Salon Intersport

Spółka Intersport SA, prowadząca sieć sklepów sportowych, w sierpniu 2015 roku wypracowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 18,69 mln zł, które były wyższe o 5,2% w porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku (było: 17,76 mln zł).

Narastająco w okresie od stycznia do sierpnia 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła około149,54 mln zł i była niższa o 1,1% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 151,15 mln zł).

Przypomnijmy, sieć Intersport Polska S.A w I półroczu 2015 roku przedłużyła na dobrych warunkach finansowych umowy najmu lokali handlowych w Bytomiu (Centrum Handlowe Atrium Plejada) oraz w Poznaniu (Centrum Handlowe M1).

W lipcu br. spółka podpisała aneksy przedłużające umowy najmu lokali w Krakowie (Galeria Krakowska) oraz Katowicach (Silesia City Center), oraz umowę na najem nowego salonu o powierzchni 758 mkw. w Centrum Handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy, którego uruchomienie planowane jest w IV kwartale 2015 roku.

Intersport Polska SA – to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy Intersport i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod tym szyldem na terenie Polski.