SCF 2015 to aplikacja mobilna stworzona specjalnie do obsługi Shopping Center Forum 2015. Zarejestrowani uczestnicy już korzystają z aplikacji, za pomocą której umawiają spotkania i wymieniają kontakty.

Jedynie używając tej aplikacji można poznać pełną listę uczestników Forum.

Narzędzie wymiany informacji

Po pobraniu aplikacji i rejestracji uczestnicy Forum otrzymują dostęp do informacji dotyczących wydarzenia, kontakt do wszystkich osób obecnych na Forum oraz do szczegółowych danych takich jak plan imprezy, program, czy wydarzeń towarzyszących – Welcome Mixer i After Party.

Aplikacja SCF 2015 umożliwia w dowolnym momencie, przed, w trakcie i po Forum, kontakt ze wszystkimi wystawcami, partnerami, najemcami i prelegentami Forum. Każdy z uczestników ma dostęp do prywatnego kalendarza, który pozwala w szybki sposób umówić spotkanie z wybraną osobą.

300 przedstawicieli najemców

Na dwa tygodnie przed Forum zarejestrowanych jest już 300 przedstawicieli sieci handlowych. Wśród uczestników reprezentujących polskie i zagraniczne marki są prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy, a przede wszystkim osoby odpowiedzialne za ekspansję m.in. H&M, COS, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho, Massimo Dutti, Zara Home, , Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, C&A, Lasocki, Boti, Butik, Venezia, Kolporter, Ryłko, Piotr i Paweł, Pure Health and Fitness, Quiosque, Reporter Young, Rtv Euro Agd, Sephora, Smyk, McDonald’s, Media Expert, Coccodrillo, Costa Coffee, CCC, Yes, Subway, New Look, Szachownica, Martes Sport, Lancerto, Time Trend, Tobaya, Próchni, KFC,k, Rege Age, Freezme, Takko, Decathlon, Bajkowy Labirynt, Sizeer, Symbiosis, Timberland, 50Style, Umbro, CityFit, Rossmann, ESmokingWorld, Lee, Wrangler, The North Face, Vans, Protec, Reef, JanSport i Eastpak, Selene Materace, Toys R Us, Monnari, Fitness Platinium, KIK, Jysk, Lavard, Bialcon, Lara Fabio, Greenpoint, FunPark, Kantor, Dom Czekolad, Itaka, Aldik, Manicure Express, Ziaja, Express Kuchnia Marche, Sunloox, Loox Galeria Optyki, Alma Market, Krakowski Kredens, Douglas, American Eagle Outfitters, The Body Shop, MAC, Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, Victoria’s Secret i Bath & Body Works, Sizeer, Symbiosis, Timberland, 50Style, Umbro, Kazar, 4F, 4 Faces, Bartek, Big Star, Bricomarche, Intermarche, Citi Sport, Giacomo Conti, GoSport, Jean Louis David, Lovely Look, Jula, Komfort, Komputronik Leclerc, Mango, McFit, Media Markt, Saturn, Orsay, Pimkie,Tape a l’oeil, New Yorker, Paris Optique, Peek & Cloppenburg, Empik, Solar, Sports Direct, Superpharm, Tatuum, Tchibo, TK Maxx, Top Secret, Triumph, Triumph, Unisono, Vistula, Wólczanka, W.Kruk, Deni Cler, Wojas, Dairy Queen, Pepco, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Virgin, 1 Minute, The Flame, Bread & Co., Hubiz oraz kawiarnie empik cafe , Mezzo di Pasta, Aelia Duty Free, Aelia Beauty, Emmanuel Berg, Fashion store Pizza Hut, Burger King i Starbucks.

Na Forum najemcy będą mogli zapoznać się ze stu kilkudziesięcioma centrami handlowymi (istniejącymi, realizowanymi i modernizowanymi). Swoją ofertę przedstawi 60 wystawców, w tym deweloperzy i firmy świadczące usługi dla branży retail.

Forum rozpocznie się 15 września 2015 roku w Warszawie o godz. 19 wieczorną imprezą Welcome Mixer. Partnerem Welcome Mixer jest łódzkie centrum handlowo-rozrywkowe Sukcesja, radomska Galeria Słoneczna i Impel Market Company. Natomiast wyłącznym partnerem After Party, które odbędzie się po pierwszym dniu Forum czyli 16 września 2015 w warszawskim klubie Miłość przy ul. Kredytowej 9 jest Galeria Echo Katowice.

Szczegółowe informacje o SCF, plan wystawy, program, listę uczestników i wystawców oraz aktualności można śledzić na stronie shoppingcenterforum.com