Podczas SCF Fall edition EuroPark S.A., spółka zarządzająca kilkudziesięcioma parkingami w Polsce, zaprezentuje swój najnowszy produkt, od roku działający z powodzeniem w Skandynawii – Autopay.

Jest to bezbiletowy system parkingowy, przygotowany specjalnie dla centrów i galerii handlowych oraz nieruchomościach o dużej rotacji samochodów. Autopay wyróżnia na tle tradycyjnych systemów parkingowych możliwość poznania klientów parkingu oraz ich przyzwyczajeń, co służy poprawie „customer experience”, jak też ułatwia budowanie programów lojalnościowych. Dzięki Autopay sieci handlowe mogą pokryć opłaty parkingowe swoich klientów. System umożliwia studiowanie zachowania użytkowników parkingu dzięki generowanym okresowo raportom, dostarczając m.in. dane na temat długości i pory postoju.

Dlaczego warto zrezygnować z biletów za miejsca parkingowe?

W rozwiązaniu tym zrezygnowano ze szlabanów i personelu parkingowego, co pozwala uniknąć zatorów na parkingu w godzinach szczytu. Przy rozliczaniu płatności za miejsca parkingowe są wykorzystywane kamery, sczytujące numery tablic rejestracyjnych podczas wjazdu na parking oraz w trakcie wyjazdu. Ponadto rozwiązanie spółki EuroPark posiada rozbudowany system opłat za parkowanie, uwzględniający płatności mobilne, internetowe i tradycyjne oraz konkurencyjną, porównywalną do tradycyjnych systemów parkingowych cenę. Tego typu systemy są wdrażane na terenie wybranych krajów Unii Europejskiej przez norweską Indigo Parking Group AS – operatora parkingów w krajach skandynawskich, nadbałtyckich, Polsce i Czechach.

Europark Sp. z o.o. zarządza parkingami w Gdańsku, Sopocie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Lublinie i Warszawie. Firma specjalizuje się w organizacji parkingów w centrach handlowych, budynkach biurowych i garażach komercyjnych, jak również parkingów otwartych.