Magnolia Park z bogatszą ofertą handlową

Salon Home&You w Magnolia Park

Salon Home&You w Magnolia Park

Zmiany we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park. W ostatnim czasie w obiekcie rozpoczął działalność Rossmann, a sklep Home&You powiększył się o dodatkową powierzchnię. To zapowiedź poszerzania oferty największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku – jesienią klienci mogą liczyć na kilkanaście kolejnych nowości.

Z początkiem września 2015 roku w Magnolia Park otwarty został supermarket drogeryjny Rossmann. Drogeria zajęła w galerii handlowej powierzchnię blisko 650 mkw. Asortyment sklepu to kilkanaście tysięcy kosmetyków, środków do pielęgnacji ciała i perfum.

Po chwilowej nieobecności do grona najemców powrócił także Home&You. Sklep zachował lokalizację na parterze niedaleko wejścia nr 4 od strony sklepu Decathlon, a przy tym jego powierzchnia powiększyła się o dodatkowy lokal. W asortymencie salonu znajdują się setki stylowych produktów do dekoracji kuchni, łazienki i sypialni. Sklep wzmocnił tym samym ofertę Magnolia Park z wyposażeniem dla domu, w skład której wchodzą m.in. à Tab, Duka, English Home, Castorama czy Komfort.

Według Małgorzaty Słowik, leasing director w Multi Poland, podpisanie umów z kolejnymi najemcami pokazuje, że Magnolia Park jest bezpiecznym partnerem, któremu warto zaufać.

– Cieszymy się, że do naszej oferty dołączyła tak ważna w branży marka, jak Rossmann. Równie pozytywna jest też wiadomość o kontynuacji współpracy ze sklepem Home&You. Nowe umowy potwierdzają ogromny potencjał, jaki posiada nasza galeria, a także zainteresowanie firm otwarciem sklepów właśnie tutaj – mówi Małgorzata Słowik .

Nowe marki to kolejne w ostatnim czasie poszerzenie oferty Magnolia Park. W sierpniu swoje sklepy otworzył Superdry, à Tab, Lily, Karmello i Carto Store, a także nastąpiła relokacja sklepu Aldo. Nadchodzące miesiące upłyną pod znakiem poszerzania m.in. oferty restauracyjnej.

Obecnie największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o. Firma będzie wystawcą podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015. Swoje projekty zaprezentuje przy stoisku 3.1

Reklama

Galeria Jurajska