Galeria Grodova
Galeria Grodova

Trwa proces komercjalizacji nowego centrum handlowego Grupy Napollo – Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim. Do końca tego roku planowane jest podpisanie umów na 90 proc. powierzchni handlowej. Otwarcie centrum przewidziane jest na koniec przyszłego roku.

Galeria Grodova została już wynajęta w ponad 50 proc. W ofercie centrum znajdzie się zarówno moda młodzieżowa i rodzinna, elektronika, produkty z kategorii zdrowie i uroda, market spożywczy, jak również usługi, w tym bank i gastronomia.

Galeria zlokalizowana będzie w centrum Grodziska Mazowieckiego, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta – ul. H. Sienkiewicza. Budynek uzupełni pierzeję ulicy tworząc prawdziwie śródmiejską, tętniącą życiem przestrzeń.

– Galeria Grodova to pierwsza nowoczesna galeria handlowa w mieście, w samym jego centrum. Z uwagi na dogodną lokalizację będzie to miejsce nie tylko codziennych zakupów, ale także spotkań i spędzania wolnego czasu. Dodatkowo w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się Centrum Kultury z kinem oraz popularny deptak miejski. Będzie to doskonałe połączenie funkcji, których powinno dostarczać centrum miasta – mówi redakcji Retailnet Dorota Beltrani, Asset & Leasing Director w Grupie Napollo, która jest inwestorem galerii.

Centrum handlowe Galeria Grodova będzie mieć powierzchnię całkowitą 9 tys. mkw. Powierzchnia najmu to 5, 1 tys. mkw. Na dwóch kondygnacjach uruchomionych zostanie ok. 25 sklepów i punktów usługowych. Rozpoczęcie budowy planowane jest jesienią tego roku, a otwarcie galerii – na koniec 2016 r.

Grupa Napollo jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015. Swoje projekty zaprezentuje przy stoisku 1.6