Fabryka Wołomin: ponad 50 proc. komercjalizacji

Fabryka Wołomin

Fabryka Wołomin

Proces komercjalizacji pierwszego centrum handlowego w podwarszawskim Wołominie osiągnął już ponad 50 proc. Do grona najemców Fabryki Wołomin w ostatnim czasie dołączyły znana marka z branży sportowej Martes Sport oraz sieć sklepów dla dzieci Smyk. Centrum poszerzy także ofertę o kawiarnię i lodziarnię Carte D’or.

Trzech nowych najemców łącznie zajmie w centrum powierzchnię blisko 1,260 mkw. podnosząc stopień komercjalizacji Fabryki Wołomin do ponad 50 proc. Operator sieci sklepów specjalistycznych dla dzieci Smyk zajmie w wołomińskim centrum powierzchnię 635 mkw. W ofercie sklepu znajdzie się szeroka gama zabawek, ubrań i akcesoriów dla dzieci. W salonie Martes Sport o powierzchni 528 mkw. będzie można nabyć odzież i akcesoria sportowe. Z kolei nowo pozyskany operator lodziarni i kawiarni Carte D’or, który dołączył do strefy gastronomicznej centrum zajmie lokal o powierzchni 94 mkw.

Wielofunkcyjne centrum handlowe

Fabryka Wołomin poza ofertą modową będzie także miejscem spędzania wolnego czasu. W ofercie strefy rozrywki znajdą się m.in. klub fitness oraz nowoczesny salon mediowy.

– Projekt cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem rynku. Finalizowane są kolejne umowy najmu. Przejęcie Fabryki Wołomin przez Rockcastle Global Real Estate Company Limited i Acteeum Group przywróci tempo realizacji inwestycji. Obecnie trwa weryfikacja projektu, dokonywane są niezbędne zmiany mające na celu zwiększenie atrakcyjności realizowanego centrum, w tym jego oferty. Wielkie otwarcie centrum planowane jest na jesień 2016 roku– dla Retailnet mówi Tomasz Szewczyk, prezes zarządu Acteeum Central Europe.

Kluczowym najemcą Fabryki Wołomin będzie operator spożywczy Carrefour z hipermarketem o powierzchni 5,7 tys. mkw. Swoje sklepy w centrum otworzą także znane krajowe oraz międzynarodowe marki sieciowe, takie jak m.in. H&M, Media Expert, Reserved, Cropp Town, House, Sinsay, Carry, CCC oraz Hebe.
Wołomińskie centrum handlowe składać się będzie z galerii handlowej z 80 punktami handlowo-usługowymi i gastronomicznymi, hipermarketem i częścią rozrywkową o łącznej powierzchni najmu liczącej 25 tys. mkw. oraz przewidzianego w planach potencjalnej rozbudowy parku handlowego o powierzchni 6,5 tys. mkw. Oba obiekty będą położone po obu stronach naziemnego, ogólnodostępnego parkingu z 830 miejscami parkingowymi.

Lokalizacja Fabryki Wołomin

Jednym z największych atutów Fabryki Wołomin jest jej lokalizacja – przy głównych szlakach komunikacyjnych w północno-wschodniej części aglomeracji warszawskiej, bezpośrednio przy stacji kolejowej Wołomin-Słoneczna. Dzięki swojej doskonałej lokalizacji zasięg oddziaływania pierwszego centrum handlowego w Wołominie obejmie aż 250 tysięcy mieszkańców nie tylko samego Wołomina, ale również pobliskiego Radzymina, Czarnej, Duczek, Zagościńca i innych miejscowości położonych na modernizowanej trasie kolejowej Warszawa-Tłuszcz.

Budowa obiektu rozpoczęła się pod koniec 2014 roku. Generalnym Wykonawcą Fabryki Wołomin jest Eiffage Polska Budownictwo. Za komercjalizację obiektu odpowiadają CBRE oraz spółka Acteeum, która działa także jako Project Manager.

Obiekt zostanie zaprezentowany przy stoisku 2.6 podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016