SCF 2015 Fall Edition
SCF 2015 Fall Edition

Na Shopping Center Forum 2015 Fall Edition zostanie zaprezentowanych 170 istniejących, modernizowanych i realizowanych obiektów handlowych w Polsce. Z projektami będzie można zapoznać się przy stoiskach wystawców oraz podczas panelu Project Flash – 8 minutowych multimedialnych prezentacji.

Deweloperzy w ramach panelu prezentują zalety swoich projektów, a firmy doradcze, usługowe ofertę dla rynku retail.

Lista wystawców, którzy wezmą udział w Project Flash została już zamknięta. Panel rozpocznie się pierwszego dnia Forum o godzinie 15.00.

Project Flash otworzy firma JLL, która przedstawi Centrum Handlowe Skałka Tychy. Kolejne prezentacje to Grupa Napollo – projekt Galeria Grodova Grodzisk Mazowiecki, firma Aleph Vision, Centrum Praskie Koneser w Warszawie i Grupa Saller z projektem Galeria Glogovia w Głogowie.

Wystawcy SCF2015

Na Forum swoją ofertę przedstawi 60 wystawców m.in.: Apsys, IKEA Centres Polska, ECC Real Estate, Mayland Real Estate, Acteeum Central Europe, Balmain Asset Management, Multi Poland, Outlet Center Retail Management, CBRE, PKP Energetyka, Starnet/Grupa Energia, DTZ, Immochan, Globe Trade Centre, Gemini Holding, Atrium Poland Real Estate Management, Centrum Praskie Koneser, RD Bud, Apcoa Parking Polska, Gama Brandgood, Internet Media Services, Cushman & Wakefield Polska, Grupa Napollo, TK Development, KMW-Invest, EuroPark, Upper Finance, BOIG, Saller, Carrefour, Immofinanz AG, Womak, ECE Projektmanagement, Echo Investment, Agora Bytom, Master Management CINEMA3D, RECE Poland, Ghelamco, Retail Concept, TriGranit, Neinver, Colliers International Poland, Plaza Centers (Poland), Savills Property Management, JLL, JSMS, Opal Maksimum, Rogowski Development, Dantex, VCN, Spectra Lighting, Knight Frank, Klepierre Management, Spectrum LED, Syngeos, Ukrainian Trade Guild, Ukrainian Retail Association, Aleph Vision.

300 przedstawicieli najemców

Na Forum zarejestrowanych jest już 300 przedstawicieli sieci handlowych. Wśród uczestników reprezentujących polskie i zagraniczne marki są prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy, a przede wszystkim osoby odpowiedzialne za ekspansję m.in. H&M, COS, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho, Massimo Dutti, Zara Home, , Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, C&A, Lasocki, Boti, Butik, Venezia, Kolporter, Ryłko, Piotr i Paweł, Pure Health and Fitness, Quiosque, Reporter Young, Rtv Euro Agd, Sephora, Smyk, McDonald’s, Media Expert, Coccodrillo, Costa Coffee, CCC, Yes, Subway, New Look, Szachownica, Martes Sport, Lancerto, Time Trend, Tobaya, Próchni, KFC,k, Rege Age, Freezme, Takko, Decathlon, Bajkowy Labirynt, Sizeer, Symbiosis, Timberland, 50Style, Umbro, CityFit, Rossmann, ESmokingWorld, Lee, Wrangler, The North Face, Vans, Protec, Reef, JanSport i Eastpak, Selene Materace, Toys R Us, Monnari, Fitness Platinium, KIK, Jysk, Lavard, Bialcon, Lara Fabio, Greenpoint, FunPark, Kantor, Dom Czekolad, Itaka, Aldik, Manicure Express, Ziaja, Express Kuchnia Marche, Sunloox, Loox Galeria Optyki, Alma Market, Krakowski Kredens, Douglas, American Eagle Outfitters, The Body Shop, MAC, Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, Victoria’s Secret i Bath & Body Works, Sizeer, Symbiosis, Timberland, 50Style, Umbro, Kazar, 4F, 4 Faces, Bartek, Big Star, Bricomarche, Intermarche, Citi Sport, Giacomo Conti, GoSport, Jean Louis David, Lovely Look, Jula, Komfort, Komputronik Leclerc, Mango, McFit, Media Markt, Saturn, Orsay, Pimkie,Tape a l’oeil, New Yorker, Paris Optique, Peek & Cloppenburg, Empik, Solar, Sports Direct, Superpharm, Tatuum, Tchibo, TK Maxx, Top Secret, Triumph, Triumph, Unisono, Vistula, Wólczanka, W.Kruk, Deni Cler, Wojas, Dairy Queen, Pepco, Inmedio, Inmedio Café, Relay, Discover, Virgin, 1 Minute, The Flame, Bread & Co., Hubiz oraz kawiarnie empik cafe , Mezzo di Pasta, Aelia Duty Free, Aelia Beauty, Emmanuel Berg, Fashion store Pizza Hut, Burger King i Starbucks.

Forum rozpocznie się 15 września 2015 roku w Warszawie o godz. 19 wieczorną imprezą Welcome Mixer. Partnerem Welcome Mixer jest łódzkie centrum handlowo-rozrywkowe Sukcesja, radomska Galeria Słoneczna i Impel Market Company. Natomiast wyłącznym partnerem After Party, które odbędzie się po pierwszym dniu Forum czyli 16 września 2015 w warszawskim klubie Miłość przy ul. Kredytowej 9 jest Galeria Echo Katowice.

Szczegółowe informacje o SCF, plan wystawy, program, listę uczestników i wystawców oraz aktualności można śledzić na stronie shoppingcenterforum.com