Telekomunikacja

Paweł Dąbroś, Dyrektor Sprzedaży w StarNet Telecom, co roku reprezentuje firmę StarNet na Shopping Center Forum. Jego wypowiedź na temat oferty spółki oraz współpracy z SCF udowadnia, że odpowiednie prowadzenie biznesu na rynku centrów handlowych wciąż może zapewnić sukces.

– Nowe projekty w których wciąż uczestniczymy, prowadzimy m.in. dzięki licznym kontaktom nawiązywanym regularnie w czasie wszystkich edycji Shopping Center Forum. W ciągu ostatniego roku, udało mi się wraz z całym moim zespołem handlowym podpisać 15 nowych kontraktów na obsługę telekomunikacyjną galerii handlowych w całym kraju. Rozpoczęliśmy współpracę z dwoma największymi centrami handlowymi w Warszawie a właśnie w tej chwili finalizujemy negocjacje na koleje nowe projekty, w tym na te najbardziej prestiżowe w Warszawie. Jestem dumny z tego, że klienci obdarzają nas takim zaufaniem i jestem pewien, że tego zaufania nie zawiodę. Co więcej, mogę obiecać, że z nami możecie czuć się Państwo z dnia na dzień coraz bardziej bezpieczni, między innymi dlatego, że nie ograniczamy się do oferowania rozwiązań standardowych a staramy się je na bieżąco uzupełniać, nadążając z rozwojem nowych technologii, które z sukcesem wdrażamy w obsługiwanych obiektach – mówi Paweł Dąbroś, Dyrektor Sprzedaży w StarNet Telecom.

StarNet zapewnia klientom łącza telekomunikacyjne, zarówno internetowe jak i telefoniczne, okablowanie strukturalne, inwestycje w infrastrukturę, sieci LAN, usługi telefonii tradycyjnej i VOIP, a także budowę i obsługę sieci WiFi, czy zapewnienie wzmocnienia sygnału GSM w budynkach.

– Tych z Państwa, którzy właśnie stoją przed wyborem dostawcy usług lub zastanawiają się nad zmianą w tym zakresie, szczerze zachęcam do rozmowy z nami. Chętnie zaprezentujemy nasze możliwości – dodał Paweł Dąbroś.

Na najbliższym Shopping Center Forum 2015 Fall Edition StarNet Telecom będzie można odwiedzić na stoisku nr 4.1.