Szachownica poszukuje nowych lokalizacji

Salon Szachownica

Spółka Joart S.A., która jest założycielem sieci sklepów odzieżowych znanych pod nazwą Szachownica, kontynuuje intensywne poszukiwania nowych lokalizacji, w których otworzy swoje kolejne salony.

Rozwijająca się firma analizuje obszary usytuowane na terenie całego kraju niezależnie od położenia, gdyż w planach spółki jest docieranie do nowej grupy odbiorców. Preferowana powierzchnia lokali powinna znajdować się w przedziale pomiędzy 300 mkw. a 400 mkw.

– Wszystkie nadesłane oferty nowych obiektów rozpatrywane będą głównie pod kątem zwiększania możliwości rozwojowych firmy. Dodatkowo jesienna obecność przedstawicieli marki Szachownica na Shopping Center Forum 2015 będzie idealną okazją do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych – redakcji Retailnet mówi Artur Kuczyński, prezes zarządu spółki Joart S.A.

Od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, które miało miejsce w 2002r. firma nieustannie powiększa swoją sieć. Dużą zaletą sklepów jest również szeroka oferta, na którą składa się kolekcja damska, męska i dziecięca, a także bielizna, biżuteria i akcesoria, czyli asortyment dla całej rodziny.

Spółka Joart S.A. mocno inwestuje w rozwój sieci na terenie całego kraju i otwiera nowe lokalizacje w galeriach i pasażach handlowych starając się w ten sposób dotrzeć do jak największej rzeszy klientów. Dynamiczny charakter prowadzonej działalności zwiększa rozpoznawalność marki. Poszukiwane nowe lokalizacje są bowiem wyrazem wciąż wzrastającego zapotrzebowania na produkty oferowane przez polską markę – podkreśla zarząd sieci.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016