Toruń Plaza
Toruń Plaza

Toruń – miasto z jednej strony uniwersyteckie, z drugiej – turystyczne, możliwy partner Bydgoszczy w staraniach o nową strefę metropolitarną jest, mimo ostatnich zmian na rynku, stabilnym ośrodkiem dla galerii handlowych co, w obliczu rosnącej konkurencji, potwierdza silna pozycja Toruń Plaza.

– Z pewnością dobremu wizerunkowi centrum sprzyjała zorganizowana wiosną 9-tygodniowa loteria mieszkaniowa, pierwsza w regionie, w której centrum handlowe ufundowało laureatowi w pełni urządzone mieszkanie o wartości 260 tys. zł. Popularność loterii przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Na obu finałach loterii centrum Toruń Plaza zanotowało rekordowe wskaźniki odwiedzalności – mówi Paulina Anikowska, Marketing Manager centrum.

Strefa Stylu

Toruń Plaza to również miejsce, gdzie marketing jest nakierowany przede wszystkim na budowanie przyjaznego klientowi miejsca, w którym poza samymi zakupami warto spędzić wolny czas z rodziną czy przyjaciółmi. To jedyne miejsce w mieście, gdzie można pograć w kręgle na wielotorowej kręgielni Lucky Star, połączyć zakupy z wyjściem do kina Cinema City czy skorzystać z bezpłatnego placu zabaw i codziennych animacji edukacyjnych dla dzieci. Nowością od 2015 roku jest Strefa Stylu – miejsce, gdzie każdy klient może korzystać z bezpłatnych porad stylistki, pod jej okiem zrobić zakupy lub wziąć udział w szerokiej gamie warsztatów rozwoju osobowości. Strefa Stylu wzmacnia wizerunek centrum modowego gdzie klientki i klienci mają dostęp do unikatowych w Toruniu marek takich jak Massimo Dutti, Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Mango, Mohito. W ubiegłym roku w centrum pojawiły się marki ekskluzywne takie jak Tous i Pandora.

– W wakacje przed budynkiem centrum powstała pełnowymiarowa plaża do gry w siatkówkę plażową, ze strefą relaksu dla rodziców i placem zabaw dla najmłodszych. Na plaży gry w siatkówkę na dwóch boiskach uczą codziennie trenerzy, a w wakacyjne soboty są rozgrywane turnieje sportowe. To miejsce będzie rozwijane w kolejnych latach, mamy nadzieję za rok zaprosić do rozgrywek zawodowców. Chcemy, żeby mieszkańcy Torunia i okolic kojarzyli pobyt w naszym centrum nie tylko z zakupami, ale również aktywnym wypoczynkiem – mówi Katarzyna Hołod, Centre Manager Toruń Plaza.

Mocniejszy tenant-mix

– Poza dbaniem o pozytywny wizerunek centrum, w Toruń Plaza szykują się jeszcze w 2015 roku nowe otwarcia. Klienci czekają zwłaszcza na otwarcie w naszym centrum księgarni – mówi Dori Keren Członek Zarządu grupy Plaza Centers – na przełomie 2015 i 2015 roku otworzy się na parterze centrum Świat Książki. Poza księgarnią w 2015 roku otworzy się jeszcze salon Pawo, uzupełniając ofertę odzieży męskiej oraz Concept Store i lodziarnia Grycan. Zmiany czekają też strefę restauracyjną, gdzie poza nową ofertą sieci Olimp klienci będą mogli niedługo spróbować oferty nowej burgerowni.

To niejedyne nowości w grupie trzech polskich centrów Plaza Centers, która koncentruje się obecnie na wzmacnianiu tenant-mix w już istniejących i funkcjonujących centrach handlowych zlokalizowanych zarówno w Polsce (Suwałki Plaza, Toruń Plaza, Zgorzelec Plaza), a także na Łotwie (Riga Plaza) i w Czechach (Liberec Plaza). W Suwałki Plaza najnowsze otwarcia to salon Lavard i cukiernia Grycan, już niebawem otworzy się tu też pierwszy w mieście salon Badura. Znacznie powiększone zostały też salony CCC i 4F. W Zgorzelcu najnowsze otwarcie to Monnari, które zdecydowanie wzmocni grupę sklepów z ekskluzywną modą damską.

Inwestycje Plaza Centers

Poza Polską grupa Plaza Centers jest obecnie mocno zaangażowana w realizację nowych projektów centrów handlowo-rozrywkowych w Rumunii i Serbii. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zostały uzyskane pozwolenia na budowę centrum Timisoara Plaza w Rumunii oraz Belgrade Plaza, który będzie już drugim obiektem wybudowanym przez Plaza Centers w Serbii. Otwarcia obydwu centrów planowane są w pierwszej połowie 2017 roku. Obecnie trwają zaawansowane prace nad komercjalizacją obydwu obiektów.

Plaza Centers jest wystawcą targów Shopping Center Forum 2015 Fall Edition, które odbędą się 16-17 września 2015 roku w Warszawie w EXPO XXI. Z inwestycjami handlowymi spółki będzie można zapoznać się na stoisku nr. 6.2.