JLL zaprasza na targi Shopping Center Forum 2015

SCF 2015

SCF 2015

Obecnie w budowie jest prawie 600 tys. mkw. powierzchni handlowej w Polsce, z czego aż 250 tys. mkw. w dużych miastach. O zmianach jakie zachodzą na rynku centrów handlowych będzie można porozmawiać z ekspertami firmy doradczej JLL podczas Shopping Center Forum 2015 Fall Edition.

– Zapraszamy do rozmów o rynku powierzchni handlowych podczas targów Shopping Center Forum, które odbędą się w Warszawie w dniach 16-17 września 2015. Eksperci JLL – konsultanci, rzeczoznawcy, doradcy inwestycyjni, analitycy rynku będą do dyspozycji uczestników Forum na stoisku nr 6.4 – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

JLL jest partnerem merytorycznym i wystawcą SCF 2015. Podczas targów JLL i Atrium poprowadzą panel dyskusyjny pt.: Entuzjaści i bywalcy · Generacja X i Y · w galeriach handlowych, w którym zaprezentują m.in. różnice w sylwetkach zakupowych między pokoleniem X a Y, jakie są zwyczaje zakupowe klientów największych aglomeracji w Polsce, a małych ośrodków miejskich. W dyskusji panelowej wezmą udział: Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa, JLL i Małgorzata Komarczuk, Dyrektor ds. Marketingu, Atrium European Real Estate.

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia 58 tys. osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 5,4 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 316 mln mkw. W 2014 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 118 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 55,3 mld USD.

Reklama

Galeria Jurajska