Ryłko
Ryłko

Ryłko – lider sprzedaży polskiego obuwia skórzanego nie zwalnia tempa. Od początku roku sieć otworzyła 10 nowych lokalizacji, 5 sklepów zostało przeniesione na większą powierzchnię, a 10 kolejnych zyskało najnowszą aranżację. O planach rozwoju z przedstawicielami Ryłko będzie można porozmawiać podczas w Shopping Center Forum 2015 Fall Edition.

– Dobry poziom realizowanych założeń biznesowych pozwala nam pozytywnie patrzeć w przyszłość. Planujemy dalsze umacnianie pozycji na rynku krajowym oraz ekspansję zagraniczną. Pierwsze salony z logo Ryłko można obecnie spotkać w Mińsku na Białorusi – mówi redakcji Retailnet.pl Konrad Grabski, Manager ds. inwestycji i rozwoju sieci Ryłko, Brawo sp. z o.o.

Rozwój sieci sklepów

– Aktualnie w trakcie realizacji jest kolejne 11 sklepów Ryłko tym samym liczba inwestycji w tym roku przekroczy 36, a łączna powierzchnia sieci wzrośnie o ponad 25% – informuje Konrad Grabski.

– W tym roku możemy pochwalić się powiększeniem kilku flagowych sklepów, a w wielu obiektach jesteśmy w trakcie zaawansowanych negocjacji – dodał Konrad Grabski.

Ryłko na SCF 2015

– Podczas zeszłej edycji SCF udało mi się zapoznać z wieloma projektami, które finalnie przerodziły się w realizacje. Mam nadzieję, iż tegoroczna edycja będzie równie efektywna. Nasze spotkania podczas Forum będą głównie dotyczyły nowych lokalizacji oraz powiększania istniejących sklepów – podkreśla Konrad Grabski.

Marka Ryłko

Ryłko produkuje i sprzedaje obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecnie w ramach sieci działa 101 sklepów własnych, a także kilka franczyzowych. Wielkość sklepu marki dostosowana jest do potencjału sprzedażowego miasta i obiektu handlowego. Największe sklepy o powierzchni około 150 mkw. otwierane są w najlepszych obiektach handlowych. W pozostałych lokalizacjach średnia wielkość sklepu oscyluje w granicach 100 -120 metrów kwadratowych.

W 2014 roku sieć sklepów Ryłko powiększyła się o 11 nowych lokalizacji. Dodatkowo dziewięć sklepów zostało powiększonych lub dostosowanych do aktualnej wizualizacji.