Butik Lambert fot. Marcin Wziontek
Butik Lambert fot. Marcin Wziontek

Lambert to linia koszul i dodatków. W butiku znajdziemy modele klasyczne koszul, dla kobiet i mężczyzn zobowiązanych do formalnego dress code. Lambert to również najwyższej jakości dodatki męskie: jedwabne krawaty i muchy, eleganckie spinki do mankietów.

Ostatnio spółka Vistula Group otworzyła również w CH Arkadia, flagowy salon marki Vistula o powierzchni ponad 350 metrów kwadratowych. Jest to obecnie największy sklep Vistuli w Polsce.

Salon mieści się na poziomie pierwszym centrum handlowego Arkadia w Warszawie, na tym samym poziomie, gdzie funkcjonował poprzedni sklep. Nowa lokalizacja oraz większa powierzchnia pozwoliły odpowiednio wyeksponować najnowszą kolekcję marki, na którą składa szeroka gama eleganckich garniturów, kurtek i płaszczy, nowoczesnych marynarek, spodni, dzianin i akcesoriów.

Projekt salonu zrealizowany został według nowego konceptu, który charakteryzuje nowoczesność i elegancja. W sklepie wydzielono strefy, które mają na celu podkreślenie charakteru poszczególnych linii i usług marki. Ekskluzywna linia Lantier, casualowa Vistula Red oraz prestiżowa usługa szycia na miarę zostały tak zaakcentowane, aby klient swobodnie mógł odnaleźć interesujący go asortyment.

Vistula Group SA posiada sieć sprzedaży detalicznej, liczącą ponad 290 lokalizacji łącznie z salonami franczyzowymi marek Vistula, Wólczanka i Deni Cler. Spośród funkcjonujących salonów Grupa jest właścicielem tylko 2 lokalizacji. Z pozostałych lokalizacji grupa korzysta na podstawie średnio/długoterminowych umów najmu zawieranych na okres zasadniczo 5 lat, niewielka część umów zawarta jest na czas nieokreślony. Większość z lokali znajduje się w nowoczesnych wielkopowierzchniowych centrach handlowych.