Media markt Gdynia3

7 października nastąpi nowe otwarcie sklepu Media Markt w Centrum Handlowym Matarnia w Gdańsku. Równocześnie sieć stawia na rozwój sprzedaży online.

Rynek elektroniki użytkowej podlega nieustannym, dynamicznym zmianom. Rozwój innowacyjności produktów i rozwiązań technologicznych jest bezpośrednio związany z modyfikacją oczekiwań konsumentów. Niegdyś głównym filarem branży był sprzęt RTV i AGD, dziś natomiast coraz intensywniej korzystamy z elektroniki mobilnej i cyfrowej. Według danych z badania „POLSKA.JEST.MOBI 2015” niemal 60 proc. osób w Polsce posiada smartfony, a tablety – ponad 20 procent. MEC Mobile Report 2015 wskazuje, że już blisko 80 proc. polskich internautów loguje się do sieci za pomocą smartfonów.

– Media Markt wychodzi naprzeciw zmieniającym się potrzebom konsumentów i do nich dostosowuje swoją strategię rozwoju – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt. – Nie tylko otwieramy nowe sklepy i rozwijamy internetowy kanał sprzedaży, ale również inwestujemy w modernizację istniejących powierzchni handlowych. Cieszące się coraz większą popularnością innowacyjne produkty z zakresu nowoczesnych technologii eksponujemy w sposób ułatwiający poznanie ich zalet i wypróbowanie funkcji.

Wielokanałowe dotarcie do klienta

Sieć Media Markt, będąca liderem rynku elektroniki użytkowej w Polsce, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, zakładającą dotarcie z ofertą nowoczesnej elektroniki do jak najszerszego grona klientów. Marka posiadając obecnie 58 sklepów inwestuje w internetowy kanał sprzedaży, otwierając jednocześnie kolejne sklepy stacjonarne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i lokalizacjach poniżej 100 000 mieszkańców. Kolejny sklep marki zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku w Piasecznie.

Holding Media-Saturn to największy w Europie sprzedawca elektroniki użytkowej. Firma jest właścicielem sieci Media Markt oraz Saturn, dysponujących łącznie ponad 1000 specjalistycznymi marketami oferującymi wysokiej jakości urządzenia do domu i biura oraz najnowsze technologie mobilne w 15 krajach. Ok. 80 sklepów zlokalizowanych jest w Polsce. W 2011 roku do portfolio firmy dołączył sklep redcoon, profesjonalny sprzedawca internetowy operujący w segmencie Pure Play.