Na 2011 rok zakładamy 14 mln zł zysku netto

Na rynku dyskontowym, na którym dzięki świetnie prosperującej sieci sklepów Textilmarket jesteśmy liderem, przychody ze sprzedaży zwiększyły się o 19 proc. Na rynku modowym, na którym sprzedajemy maki Top Secret, Troll, a od tego roku także Drywash, wypracowaliśmy wzrost obrotów – o 6 proc. w Polsce oraz aż o 68 proc. zagranicą.

Szczególnie nas cieszy rosnąca sprzedaż na sklepach porównywalnych, czyli takich, które działały w poszczególnych miesiącach bieżącego, jak i poprzedniego roku, gdyż to powoduje najszybszy wzrost zyskowności. W sektorze dyskontowym w 2010 roku wzrosła ona o 3 proc., a w sektorze modowym – o 8 proc.

Także wyniki pierwszych dwóch miesięcy br., pokazują, że pozytywne tendencje wzrostowe utrzymują się. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Redan za styczeń i luty br. były wyższe o 13 proc. od wyników osiągniętych w tym samym okresie w 2010 roku, a w sektorze modowym, dzięki zmianom w produkcie i nowej, cieszącej się zainteresowaniem klientów wiosennej ofercie, wzrosły o 20 proc.

Tendencja wzrostu przychodów bardzo nas cieszy i zamierzamy ją kontynuować także w kolejnych miesiącach. Na cały 2011 rok zakładamy, że Grupa osiągnie sprzedaż na poziomie przekraczającym 416 mln zł oraz zysk netto w wysokości 14 mln zł.