Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 8,13 mln zł wobec 7,88 mln zł zysku rok wcześniej zaś skonsolidowane przychody wyniosły 97,35 mln zł wobec 87,13 mln zł rok wcześniej. W całej pierwszej połowie 2011 roku spółka miała 42 tysiące zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,10 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 176,37 mln zł wobec 163,65 mln zł. W ujęciu jednostkowym, w pierwszej połowie 2011 roku spółka miała 0,26 mln zł straty netto wobec 39 tys. zł straty rok wcześniej.

Do ważniejszych wydarzeń w pierwszym półroczu tego roku spółka może zaliczyć m.in. otwarcie stoisko Wólczanki w centrum handlowym King Cross Praga w Warszawie, otwarcie salonu W. Kruk w galerii Orkana w Lublinie, w poznańskiej Galerii Malta oraz w Galerii Słonecznej w Radomiu.

Vistula Group SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Obecnie do Vistula Group należą cztery marki: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. Firma posiada sieć ponad 240 sklepów, czyli ponad 24 tys. mkw. powierzchni. Wszystkie salony to punkty własne – firma nie otwiera sklepów franczyzowych. 
 

R E K L A M A 

XIII SHOPPING CENTER FORUM & TRADE FAIR 2011

8-9 września 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Edycja wrześniowa została wzbogacona o Targi Nieruchomości i Inwestycji Handlowych. Weźmie w nich udział około 40 wystawców: deweloperów, inwestorów, firm doradczych i usługowych.

Swój udział zgłosiło już ponad 550 osób reprezentujących 250 firm.

Zapraszamy do udziału !