Koncept Bonita na polskim rynku rozwija firma MGS Retail Service

Oferta marki skierowana jest do kobiet około 30-roku życia, ceniących na co dzień praktyczną elegancję w średniej cenie. Jak mówi przedstawiciel MGS Retail Service, firmy zajmującej się rozwojem sieci w Polsce, oferta Bonity jest bardzo atrakcyjna zarówno dla centrów handlowych, jak i klientek w tym przedziale wiekowym, zapewniając wysoką jakość i szeroki wybór asortymentu w przystępnych cenach. Bonita obecnie posiada 950 sklepów w Niemczech i w krajach niemieckojęzycznych.

Firma, początkowo nazwana Moha, została założona w 1969, a następnie w 1986 zmieniła nazwę na Bonita z siedzibą w Hamminkeln, Północnym Zagłębiu Ruhry w Niemczech. Bonita zatrudnia ponad 3,8 tys.pracowników i jest jedną z wiodących marek modowych. Jej siła leży w elastyczności, jakości i ciągłych innowacjach, co przekłada się w unikalne wzornictwo i doskonałą obsługę klienta. Klientki mogą stylowo ubrać się w interesujący i indywidualny sposób w rozmiarach 36-48. Dopełnieniem oferty są akcesoria takie jak torby, buty, biżuteria.