Big Star rozwija siec sprzedaży

Big Star LTD, marka działająca na rynku odzieży seansowej, realizuje plan rozwoju sieci sprzedaży. Jak ostatnio informowaliśmy, firma poszukuje partnerów do współpracy farnczyzowej w obecnych i nowo otwieranych placówkach.

Zgodnie z założeniami, w połowie stycznia br. firma otworzyła swój nowy lokal w gorzowskiej Galerii Askana. Jest to drugi sklep sieci w Gorzowie Wielkopolskim i zajmie powierzchnię 88,55 mkw.

Big Star LTD poszukuje franczyzobiorców do współpracy przede wszystkim w miastach mających min. 50 tys. mieszkańców i dobrą lokalizację salonu – preferowane są przede wszystkim centra handlowe. Minimalna wielkość lokalu to 50 mkw. w przypadku multibrandu i 120 mkw. w przypadku dla sklepu typu monobrand. Przewidywana suma inwestycji zawsze ustalana jest indywidualnie, w zależności od rodzaju lokalu (mono/ multibrand), jego powierzchni i lokalizacji. Minimalna wartość (łącznie z kaucją i zatowarowaniem) wynosi ok 100tys. zł.

Marka Big Star powstała w 1972 roku w Szwajcarii. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych umacniała swoją pozycję na rynku światowym a w Europie, zwłaszcza w Niemczech i Francji, znalazła się w czołówce marek odzieżowych. Obecnie dysponuje siecią ponad 200 sklepów w kraju i konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży za granicą (min. w Niemczech, Francji, na Słowacji, Ukrainie, Białorusi i w Rosji).