Uczestników SBCF 2012 gościć będzie warszawski hotel Hilton

Yann Guen, wiceprezes zarządu Mayland Real Estate, spółki która realizuje Centrum Handlowe Wzgórze podkreśla, że wyróżnikiem projektu w Gdyni będzie nowatorska organizacja przestrzeni wewnątrz obiektu.

W dzisiejszych czasach każdy projekt centrum handlowego musi czymś zaskakiwać, wnosić coś nowego; czy to pod względem wielkości projektu, jego konceptu, skali, pozycjonowania, tenant-mixu czy technologii itp. Nowe Centrum Handlowe Wzgórze nie wyłamie sie z tej zasady. Sama organizacja przestrzeni wewnątrz będzie zupełnie nowatorska. Stworzą ją trzy różne obszary: cześć convenience, swoisty rynek pośrodku obiektu oraz centrum mody. Będziemy więc mieli do czynienia z nieczęsto spotykaną formułą: "3 w 1”.

Godna podkreślenia jest też architektura budynku rozbudowanego i zmodernizowanego centrum. Mayland Real Estate uczyni wszystko, żeby budynek jak najbardziej wtapiał się w otoczenie i nie stanowił rany w okolicznej przyrodzie. Projekt zakłada wkomponowanie go w otaczające wzgórze, od którego wzięła się nazwa centrum. Jego elewacja będzie się dobrze komponować z malowniczą okolicą. Osiągniemy to za pomocą oryginalnego zabiegu: dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii elewacja będzie zmieniała odcień, w zależności od pory dnia i pór roku.

Najważniejsze jest jednak zdefiniowanie funkcji centrum. Zdecydowaliśmy się przebudować obiekt według nowej koncepcji architektonicznej, tak, aby stał się on znanym i lubianym miejscem zakupów i rozrywki w Trójmieście. To niełatwa inwestycja. Trudno jest przeobrazić małe, stare centrum handlowe w nowoczesny obiekt. Wymaga to dogłębnej znajomości rynku, opartej na dokładnych badaniach i analizach oraz doświadczenia w prowadzeniu takich projektów. Podjęliśmy się tego z wiarą w sukces.