Tomasz Szypuła, Członek Rady Nadzorczej, Centrum Targowe Ptak S.A

Centrum Targowe Ptak zaprezentowało aktualny stan budowy i komercjalizacji Ptak Outlet, jak również koncepcję Retail Parku, którego budowę inwestor zamierza rozpocząć w połowie bieżącego roku. Będą to dwa pierwsze etapy innowacyjnej inwestycji Ptak Expo. Oba projekty cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających stoisko. Centrum Targowe Ptak S.A. było wystawcą oraz jednym z głównych partnerów konferencji Shopping Center Business Forum 2012.

Podczas konferencji odbyły się także panele dyskusyjne i debaty poświęcone wyzwaniom i przyszłości rynku centrów handlowych – w jednej z nich prelegentem był Tomasz Szypuła, Członek Rady Nadzorczej Centrum Targowego Ptak S.A. – Organizację imprezy jak zwykle oceniam bardzo dobrze. Panele dyskusyjne z kolei były istotne przede wszystkim ze względu na ciekawe poglądy niektórych dyskutantów. Co do naszych kontaktów, to odbyliśmy kilka ważnych spotkań zarówno w kontekście komercjalizacji outletu jak i retail parku. Jesteśmy zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Tomasz Szypuła, Członek Rady Nadzorczej, Centrum Targowe Ptak S.A

Ptak Outlet to największy, obecnie budowany outlet odzieżowy w Polsce o łącznej powierzchni 27 tys. mkw., którego otwarcie nastąpi w październiku 2012 roku. Wśród najemców znajdą się dobrze znane polskim konsumentom firmy odzieżowe, sportowe i obuwnicze z sektora Premium. Doradcą komercjalizacyjnym jest firma Blue Ocean Investment Group Sp. z o.o. (BOIG).